Eveniment

Succes made în România. Povestea unei tinere antreprenoare care şi-a început afacerea cu doar 100 de euro într-un domeniu ignorat de mulţi. Acum numele ei a ajuns să fie recunoscut la nivel internaţional VIDEO

Autor: Iulian Tenchiu

07.12.2024, 11:46 4721

Cătălina Condescu are o pasiune pentru bijuterii încă din copilărie, când a început să facă braţări din mărgele împreună cu mama sa. Apoi, a împrumutat 100 de euro de la tatăl său şi a trecut practic prin toate formele de bijuterii, prin toate formele, de la mărgele, la fetru, la piele şi mai apoi la răşină. S-a oprit la răşină şi aşa a luat practic naştere brandul Purpura Maris.

 „În anul 2022, din iubirea efectivă a florilor am început să descoper cum ele se pot păstra într-o formă cât mai naturală şi aşa am învăţat uşor-uşor să lucrez cu ele prin presare, prin deshidratare, prin a le păstra vii practic, dar încastrate în răşină. Astfel, le poţi ţine cu tine pentru totdeauna, adică ele rezistă efectiv foarte mult“, a povestit Cătălina Condescu în cadrul emisiunii Afaceri de la Zero.

Produsele Purpura Maris se pot găsi în principal pe pagina de Instagram a brandului, însă Cătălina lucrează la dezvoltarea site-ului. Cât despre promovare, antreprenoarea spune că încearcă să participe la târguri de profil cât de des, iar în prezent merge cam de două ori pe lună la câte un târg

„În ultimii doi ani, de când s-a născut Purpura Maris, cea mai mare realizare a fost anul acesta când a fost selectată la Milano Jewelry Week cu două dintre bijuteriile create de mine. Apoi pur şi simplu satisfacţia oamenilor atunci când văd bijuteriile este peste măsură, adică nu se poate compara cu absolut nimic“ a spus ea

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels