Eveniment

ThinkDigital va elabora şi implementa strategia de social media a Parlamentului European – Biroul de Legătură din România pentru alegerile din 26 mai

ThinkDigital va elabora şi implementa strategia de...
28.02.2019, 19:13 166

ThinkDigital, agenţia digitală care operează cea mai amplă reţea locală de publicitate online din România, a câstigat selecţia pentru elaborarea si implementarea strategiei social media a Parlamentului European - Biroul de Legătură din România pentru alegerile din 26 mai.

ThinkDigital va sprijini Biroul în desfăşurarea activităţilor de comunicare prin intermediul conturilor sale de social media (Facebook, Instagram şi Twitter), cu accent pe implementarea strategiei de comunicare pentru alegerile euro-parlamentare.

 “În primul rând, comunicarea va viza educarea userilor din social media asupra rolului şi acţiunilor Parlamentului European. Ca să înţelegi importanţa votului tău din 26 mai, trebuie să înţelegi la ce conduce acesta, ce fac concret pentru tine oamenii de la Bruxelles sau Strasbourg, pe care România îi trimite în Parlament. Evident, acţiunile noastre de comunicare nu insinuează direcţionarea votului către o grupare politică sau alta, însă vrem ca oamenii, indiferent de opţiunea lor, să voteze”, spune  Alex Vişoiu, Head of Strategy & Creative, ThinkDigital.

Campania se va defăşura până la finalul lunii mai şi va include un mix de activări tactice din care vor rezulta atât o prezenţă activă pe canalele de social media ale instituţiei, dar şi amplificări în media digitală ale unor acţiuni diverse ale Parlamentului European.

Unul dintre elementele principale ale campaniei este si site-ul DeDataAstaVotez.eu, o platformă care îşi propune atât educarea oamenilor în legătură cu alegerile pentru europene, cât şi popularizarea acţiunii de a vota.

Biroul de Legătură al Parlamentului European în România are misiunea de a  informa publicul despre activităţile Parlamentului European, precum şi despre politicile Uniunii Europene în general. Parlamentul European are 28 astfel de birouri în capitalele statelor membre ale Uniunii Europene şi 6 antene regionale, în oraşe mari, altele decât capitalele, din statele membre mari. La Bucureşti, Biroul a fost deschis în ianuarie 2006.

ThinkDigital este o companie regională de media si comunicare online, cu sediul la Bucuresti, parte a reţelei TDG. Compania este un digital powerhouse care oferă atât servicii complexe de strategie media online (prin reţeaua exclusivă de site-uri locale de top, cu ar fi reţeaua Mediafax, dar si prin parteneri globali, ca TripAdvisor sau InMobi), cât si proiecte de conţinut, creaţie, design si webdevelopment, operând totodată campanii de tip programmatic / performance marketing pe toate plaformele globale disponibile (Google, Facebook, LinkedIn, Taboola, Appnexus si altele).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO