Eveniment

Transformări majore în zonele cu cea mai intensă circulaţie rutieră din Bucureşti: Primăria Capitalei vrea să construiască 11 pasarele pentru pietoni. Doar prima va costa 1,6 mil. euro

Transformări majore în zonele cu cea mai intensă...

Autor: Nicolae Oprea, Mediafax

29.08.2018, 15:24 1412

Primăria Municipiului Bucureşti (PMB) vrea să construiască 11 pasarele ciclo-pietonale în Capitală în zonele cu cea mai intensă circulaţie rutieră. Prima pasarelă va fi făcută la Fântâna Mioriţa şi va costa 1,6 milioane de euro.

„Au fost identificate în Bucureşti 9 zone cu circulaţie rutieră intensă în care vor fi construite 11 pasarele, care vor determina simplificarea circulaţiei pietonale şi a bicicliştilor. Accesul este prevăzut şi pentru persoanele cu dizabilităţi prin rampe sau lifturi. Contractul pentru Studiul de fezabilitate pentru cele 11 pasarele a fost semnat între Administraţia Străzilor şi Compania Municipală Dezvoltare Durabilă în data de 03.08.2018. Valoarea totală a contractului este de 125.000 euro”, transmit reprezentanţii PMB.

Potrivit sursei citate, primul studiu a fost deja livrat pentru Pasarela de la Fântâna Mioriţa, pe Şoseaua Bucureşti – Ploieşti, la pasajul de cale ferată.

„Pasajul este prevăzut să aibă lungimea de 140 m şi lăţimea de 3 m, iar înălţimea gabarit să fie de 6,78 m. Valoarea totală a investiţiei rezultată din sudiu se ridică la 1,6 milioane euro”, mai spun reprezentanţii PMB.

Alte trei pasarele se vor construi la Metrou Aurel Vlaicu, în direcţiile: Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bucuresti şi Prefectură, Viitorul Spital Metropolitan, Calea Floreasca, la Mall Promenada.

Potrivit PMB, celelalte pasarele vor fi construie în zone precum: Calea Griviţei – RATB Carpaţi: între strada Dorna şi strada Soveja; Şos. Alexandriei - Ieşire Bucureşti-Bragadiru: în zona penitenciarului Rahova; Str. Liviu Rebreanu: la Mall Park Lake; Bd. Iuliu Maniu: la hypermaket Cora; Calea Văcăreşti - la intersecţia cu strada Pridvorului: amplasamentul propus este la baza rampelor de acces ale pasajului Mihai Bravu, în imediata vecinătate a accesului la staţia de metrou Mihai Bravu; Şoseaua Mihai Bravu nr. 30: Amplasamentul propus este la ieşirea din pasajul Bucur Obor înspre b-dul Ferdinand I; Bd. Doamna Ghica – str. Dimitrie Grozdea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO