Tazz, platforma locală de livrare rapidă, parte a grupului eMAG, va fi achiziţionat de către Wolt, o platformă de comerţ local de origine finlandeză cu operaţiuni în 28 de ţări.
Tranzacţia este de aşteptat să se finalizeze în următoarele luni, în urma îndeplinirii condiţiilor obişnuite de închidere şi a obţinerii aprobărilor legale din partea autorităţilor relevante. Cu o echipă de peste 12.000 de persoane, Wolt este deţinută de compania DoorDash din SUA.
„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere şi îndrăgită în România, cunoscută pentru experienţa sa locală şi relaţiile solide cu clienţii şi partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, CEO al Wolt şi Head of DoorDash International. „Cunoaşterea profundă a pieţei pe care Tazz o are, alături de tehnologia şi excelenţa operaţională Wolt, creează un potenţial uriaş de a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi partenerilor din România. Suntem încântaţi de această tranzacţie şi aşteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează.”
După finalizarea tranzacţiei, planul este ca platforma Tazz să fie integrată sub brandul şi produsul Wolt, iar cele două companii se angajează să asigure o tranziţie uşoară pentru clienţii, angajaţii şi partenerii existenţi ai Tazz.
„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc şi un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate şi investiţiei eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forţelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară,” a declarat Alin Şerban, CEO Tazz. „Wolt este cunoscut la nivel global pentru experienţa de top oferită clienţilor, dar şi pentru abordarea cu adevărat locală. Prin acest parteneriat, ne putem îmbunătăţi serviciile şi putem oferi o valoare şi mai mare atât clienţilor, cât şi partenerilor cu care lucrăm. Aşteptăm cu nerăbdare acest nou capitol de dezvoltare accelerată şi suntem foarte mândri de povestea frumoasă pe care am spus-o cu Tazz în România.”
Tazz operează în peste 35 de oraşe din România şi are o echipă dedicată de 260 de persoane. În ultimii ani, platforma a crescut rapid, oferind o selecţie puternică de restaurante, parteneri din zona de supermarket şi retail, precum şi comercianţi locali.
„În 2019, eMAG intra în acţionariatul Tazz, o platformă 100% românească din Timişoara, cu ambiţia de a o dezvolta şi transforma în lider pe segmentul de livrare la domiciliu. Am văzut de atunci potenţialul acestui business şi dorinţa mare a echipei de a creşte într-un ritm accelerat. Împreună am creat o poveste de succes de care suntem foarte mândri, care a crescut de la 100 la 10.000 de parteneri, iar astăzi este pregătită să treacă la nivelul următor. Tazz va rămâne parte din Genius, prin oferte foarte bune şi livrare gratuită de la restaurante şi supermarket”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG Group.