Eveniment

Trecerea de la REVISAL la REGES, avantaje şi dezavantaje pentru departamentele de HR: mai multă muncă la început, dar şi mai mult control şi automatizare în HR

La final de martie 2025, în REVISAL erau înregistrate peste 6,7 milioane de contracte individuale de muncă, mai mult de 5,7 milioane de salariaţi şi peste 750.000 de angajatori, potrivit portalului juridice.ro.

La final de martie 2025, în REVISAL erau înregistrate peste 6,7 milioane de contracte individuale de muncă, mai mult de 5,7 milioane de salariaţi şi peste 750.000 de angajatori, potrivit portalului juridice.ro.

Autor: Ramona Cornea

08.05.2025, 17:40 8148

„Dezavantajul este că nişte date noi care trebuie sincronizate. Avantajul REGES este că este o soluţie modernă, probabil se va mai îmbunătăţi situaţia departamentelor de HR pentru că îţi permite sincronizarea cu aplicaţii profesionale de HR.“

Procesul prin care REGES, noul sistem digitalizat pentru evidenţa salariaţilor, va înlocui REVISAL a început din aprilie 2025, iar angajaţii au la dispoziţie şase luni pentru a se conforma la noile cerinţe.  Acest proces de tranziţie vine cu avantaje şi dezavantaje pentru departamentele de HR: poate că volumul de muncă creşte la început, dar apar şi beneficii ale digitalizării. 

„Unul din lucrurile care mănâncă mult timp şi creează erori este dosarul electronic de personal care acum, mai nou, trebuie integrat şi cu noul REGES online, care are mult mai multe date care trebuie sincronizate. Chiar şi în contextul unei potenţiale crize în viitorul apropiat şi în contextul în care nu va fi o criză, nevoia de digitalizare va creşte foarte mult. Dosarul electronic de personal, această soluţie software pe care am adăugat-o noi soluţiei noastre de resurse umane, eficientizează incredibil de mult atât timpul angajatului, cât şi timpul angajatului.  Acum tot acest flux se poate automatiza“, a spus pentru ZF Adrian Dinu, fondator al Creasoft.ro, producător de software de resurse umane şi pontaj electronic al angajaţilor.

Trecerea la REGES vine cu un volum crescut de informaţii care trebuie introduse şi actualizate, ceea ce presupune o mai bună organizare a departamentelor de HR. Totuşi, noul sistem aduce şi multiple avantaje. Unul dintre cele mai importante este posibilitatea de sincronizare cu aplicaţii profesionale de HR, ceea ce permite automatizarea multor procese consumatoare de timp, de la completarea dosarului electronic până la actualizarea datelor angajaţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro