„Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 până în prezent. Sunt bani care s-au dus şi pe întreţinere, pe investiţii, reabilitări şi avem o reţea care e jalnică, pentru că totul porneşte din interior: 6.000 de oameni şi 10 la sută sunt ingineri de drumuri şi poduri“, a spus Goga în cadrul unei emisiuni televizate, difuzată la finalul lunii iulie, potrivit Mediafax.
CNADNR a arătat că fişa de post semnată de angajaţii CNADNR le interzice să acorde interviuri în lipsa unui mandat acordat de directorul general.
Ziarul Financiar a scris în repetate rânduri despre risipa de la nivelul CNADNR. Din 2008 până în prezent, CNADNR a avut un buget cumulat de circa 13,5 miliarde de euro, bani suficienţi pentru construirea a aproape 2.000 de kilometri de autostrăzi la un cost mediu de 7 milioane de euro/kilometru, dar România are doar 700 de kilometri de autostrăzi în prezent. Doar 430 de kilometri de autostrăzi au fost deschişi circulaţiei după 2008.