Eveniment

Un nou experiment arată că noul coronavirus a evoluat pentru a infecta mai uşor celulele umane

Un nou experiment arată că noul coronavirus a evoluat...

Autor: Anamaria Cadis

20.06.2020, 11:15 4077

Un grup de cercetători din Florida au realizat un experiment din care rezultă că noul coronavirus a suferit mutaţii care l-au făcut să infecteze mai uşor celulele umane, scrie CNN.

Autorii studiului spun că este nevoie de mai multe cercetări pentru a arăta dacă acest lucru schimbă modul în care virusul infectează oamenii şi dacă schimbarea a afectat cursul pandemiei.

Oamenii de ştiinţă de la Scripps Research Institute din Florida au descoperit că noua mutaţie virusului afectează o proteină ceea ce l-a făcut să ajungă mai uşor în celulele umane.

Dacă aceste date vor fi confirmate de noi studii, atunci este pentru prima dată când se dovedeşte că virusul a suferit schimbări semnificative.

Tocmai săptămâna aceasta, Organizaţia Mondială a Sănătăţii a spus că mutaţiile observate până acum la noul coronavirus nu l-au făcut mai uşor transmisibil şi nici nu au făcut ca virusul să provoace boli grave.