Eveniment

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support - engleză şi spaniolă

Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un...

Autor: Adelina Mihai

02.10.2017, 00:06 3038

ZF continuă seria de articole de la rubrica „Un salariu pe zi în România“, secţiunea nouă care îşi propune să aducă în faţă nivelurile salariale oferite de companiile private care fac angajări pe plan local. Astăzi, ZF prezintă nivelul salarial oferit de o companie din domeniul serviciilor de externalizare pentru un angajat aflat la început de carieră.

Un tânăr fără experienţă care se angajează într-un centru de servicii de externalizare de tip Business Process Outsourcing sau Shared Service Centre pe o poziţie de customer support, care vorbeşte la nivel avansat limbile engleză şi spaniolă, primeşte un salariu net de 2.600 de lei pe lună, potrivit datelor din piaţa de recrutare.

„Acest nivel salarial este oferit unei persoane fără experienţă profesională anterioară, este o poziţie adresată studenţilor sau proaspăt absolvenţilor de facultate, însă candidatul trebuie să vorbească la nivel avansat limbile engleză şi spaniolă. Activitatea de suport pentru clienţi se oferă fie prin e-mail, fie prin telefon, în funcţie de situaţie“, a spus Sorina Donisa, CEO al firmei de recrutare şi închiriere de forţă de muncă în regim temporar APT Resources & Services, parte a Work Service Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO