Eveniment

Urmează conferinţa ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti, Oradea, 12 septembrie În cât timp se construieşte un brand puternic în business

Urmează conferinţa ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti,...

Autor: Georgiana Mihalache

05.09.2019, 00:00 86
Antreprenorii locali au început să pună accentul din ce în ce mai mult pe brandul companiilor pe care le-au creat, într-o perioadă în care accentul s-a mutat pe „fabricat în România“, consumatorii căutând produse locale.

Care este reţeta unui brand puternic pe piaţa locală şi în cât timp se construieşte acesta sunt două dintre subiectele pe care le vor dezbate antreprenorii din judeţul Bihor, care au înfiinţat companii puternice pe piaţa locală, la conferinţa Branduri româneşti, organizată de ZF, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România la Oradea în 12 septembrie.

La conferinţa de la Oradea va participa Nelu Dumea, directorul regional al RCS&RDS, liderul pieţei locale de televiziune şi de internet fix şi unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentele de telefonie fixă şi mobilă, care va vorbi despre paşii în construcţia unui brand. Dan Pa­vel, directorul general al Benvenuti, va vorbi despre cum a reuşit să creeze Benvenuti - unul dintre cei mai mari cinci jucători de pe piaţa de 1 mld. euro a pantofilor, cu vânzări de aproape 30 mil. euro şi peste 50 de magazine fizice sub două branduri. Despre importanţa unui brand în domeniul turismului va vorbi în cadrul conferinţei şi Florian Serac, directorul general al Turism Felix, compania hotelieră controlată de SIF Transilvania şi SIF Oltenia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO