Eveniment

Vrei să deschizi o afacere profitabilă? Cum poţi începe un business de renume internaţional în România

Vrei să deschizi o afacere profitabilă? Cum poţi...

Autor: Ioana Matei

21.12.2019, 21:33 1687

Potrivit lui Rumen Radev, business development agent pentru zona Bucuresti-Ilfov al Subway România, un restaurant Subway funcţionează destul de simplu, în contextul în care procesul de pregătire pentru un meniu sau produs Subway nu implică gătirea sau prăjirea vreunui ingredient.

„În general, investiţiile într-un restaurant se plasează în jurul sumei de 120.000 euro, sumă care include echipamentul şi tot ceea ce trebuie să plătească proprietarul afacerii francizate tuturor părţilor implicate înainte de deschidere. Desigur, există şi situaţii în care investiţia poate creşte. Este cazul restaurantelor de dimensiuni mari sau a celor care au Drive-thru”, spune Rumen Radev, business development agent pentru zona Bucureşti-Ilfov al Subway România.

Compania Subway a fost fondată în urmă cu aproximativ 55 de ani, de către Fred DeLuca, antreprenor care avea pe atunci doar 17 ani şi prietenul său de familie, Dr.Peter Buck. Compania este şi acum o afacere de familie, dar care lucrează cu aproximativ 21.000 de francizaţi, care creează locuri de muncă pentru sute de mii de oameni din întreaga lume. Pe piaţa din România, brandul a intrat în 2011 şi a deschis primul restaurant în aprilie 2012.

După deschiderea restaurantului, operaţiunile şi funcţionarea optimă a acestuia depind, în cea mai mare măsură, de proprietarul afacerii francizate. Timpul necesar pentru recuperarea investiţiei variază de la un restaurant la altul, potrivit lui Radev, în contextul în care „operaţiunile şi funcţionarea optimă a acestuia depind, în cea mai mare măsură, de proprietarul afacerii francizate”.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO