Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă managerii este reprezentată de complexitatea problemelor care apar în prezent în business, iar aplicarea unor reguli simple i-ar putea ajuta să le rezolve, a spus Yves Morieux, director al Institute for Organization şi managing director & senior partner al biroului din Dubai din cadrul firmei de consultanţă în management strategic Boston Consulting Group.
„Există un cerc vicios în organizaţii, din păcate. Dacă ne uităm la modul în care îşi petrec managerii timpul, vom vedea că 40% din timp este alocat scrisului sau cititului de rapoarte, iar 30% din timp este petrecut în şedinţe cu colegii lor, nu cu echipa din subordine. Prin urmare, le rămâne foarte puţin timp să vorbească cu oamenii din echipele lor şi să înţeleagă cu adevărat ce se întâmplă în organizaţie, dincolo de rapoarte“, a explicat Yves Morieux, care a fost prezent săptămâna trecută la Bucureşti. Această practică a redactării şi citirii de rapoarte din rândul managerilor i-a făcut pe aceştia să se îndepărteze de operaţiunile reale din organizaţie, astfel că ei nu înţeleg de ce există eşecuri sau greşeli în procesele de business. Prin urmare, în companii se creează mai multe reguli şi pârghii de control, ceea ce consumă şi mai mult din timpul managerilor.