Eveniment

ZF HR Trends 2023. Zsuzsanna Tóth, HR director, Vodafone Romania: Dacă vii cu pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi creezi cadrul perfect pentru ei, vei atrage oamenii de care ai nevoie. Avem 3.300 de angajaţi în România şi lucrăm cu mulţi parteneri. Este într-adevăr o piaţă provocatoare şi devine din ce în ce mai provocatoare

Zsuzsanna Tóth, HR director, Vodafone Romania:
Piaţa muncii din România este una cu provocări şi devine din ce în ce mai provocatoare

Zsuzsanna Tóth, HR director, Vodafone Romania: Piaţa muncii din România este una cu provocări şi devine din ce în ce mai provocatoare

Autor: Alexandra Cepăreanu, Ramona Cornea

31.03.2023, 17:00 189

♦ „Am început procesul de recrutare şi căutăm oameni care să aibă abilităţi tehnice, am creat poziţii tech, dar avem nevoie de oameni şi în zona de retail.”

Companiile care vin cu pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi care creează cadrul perfect pentru ei, pot reuşi să atragă oamenii de care au nevoie, afirmă Zsuzsanna Tóth, HR director în cadrul Vodafone Romania.

„Consider că există destul talent pe piaţă şi, dacă găseşti pachetele cu recompense care să răspundă la nevoile candidaţilor şi creezi cadrul perfect pentru aceştia, cred că este imposibil să nu atragi oamenii de care ai nevoie”, a spus ea în cadrul evenimentului ZF HR Trends 2023: „Noul angajat, noul angajator. Cum ne adaptăm la transformarea pieţei muncii“.

În prezent, Vodafone are circa 3.300 de angajaţi în România şi a început recrutările şi pentru anul 2023.  Zsuzsanna Tóth spune că piaţa muncii din România este una cu provocări şi devine din ce în ce mai provocatoare.

„Avem 3.300 de angajaţi în România şi lucrăm cu mulţi parteneri. Este într-adevăr o piaţă provocatoare şi devine din ce în ce mai provocatoare. Pentru noi a fost important să creăm o strategie de transformare, nu doar în România, astfel că nu ne uităm doar la un business tradiţional de conectivitate unde preţurile şi concurenţa sunt puternice, ci căutăm să devenim un jucător de comunicaţii şi tehnologie şi investim în soluţii digitale. Prin umare, repoziţionarea în zonele în care există mai mult potenţial de creştere ne ajută să concurăm la un alt nivel. Este o călătorie lungă, dar transformarea a început şi cumva are impact asupra procesului de recrutare, pentru că avem nevoie de anumite talente, de oameni cu anumite abilităţi”, a punctat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO