Una dintre marile provocări ale angajatorilor în 2025 rămâne regăsirea conexiunii dintre oameni la locul de muncă şi reconstrucţia sentimentului de apartenenţă la echipă. Într-un context postpandemic, în care obiceiurile de lucru s-au schimbat radical, companiile trebuie să găsească noi metode prin care să atragă angajaţii înapoi la birou şi să le ofere un mediu în care să îşi dorească să revină, spune Daniela Stoian, director general adjunct al companiei de servicii de wellbeing Wellington.
„Angajaţii merită să fie trataţi mai bine de companii şi productivitatea va creşte şi în viitor. (...) Pornind de la dificultăţile şi provocările cu care companiile se confruntă în piaţă, de la lipsa acelui sentiment de apartenenţă şi de găsirea unui scop pentru care vin angajaţii la muncă şi în contextul post-pandemic, când lumea s-a obişnuit să lucreze work from home, încercăm să recreăm conexiunea între echipe şi să-i aducem la birou, să le creăm contextul pentru a socializa din nou“, a spus ea în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.
Unul dintre cele mai populare servicii oferite de Wellington în acest scop este cel de masaj la sediul companiei. Daniela Stoian spune că acest serviciu a rămas în topul preferinţelor angajatorilor, fiind un real stimulent pentru revenirea la birou.