♦ „Oamenii trebuie să ştie că ei contribuie la ceva şi au aceeaşi direcţie. Plecând de la de ce merg la muncă în afară de salariu, se energizează totul în echipă şi pot transmite mai departe şi clienţilor, ei vor simţi starea de bine a angajaţilor.“
Într-o piaţă a muncii în continuă transformare, în care generaţiile tinere pun tot mai mult preţ pe sensul muncii şi pe cultura organizaţională, companiile sunt chemate să îşi redefinească relaţia cu angajaţii. Nu mai este suficient să bifezi salarii competitive sau beneficii standard. Angajaţii de azi caută mai mult decât un loc de muncă - vor un mediu în care să simtă că au un rol, că munca lor contează şi că direcţia în care se îndreaptă organizaţia este aliniată cu propriile valori, este de părere Gabriela Ciupitu, cofondatoare a companiei Customer Experience România.
„Este importat să dăm angajaţilor mai mult decât un salariu şi să simtă că vin cu un scop la locul de muncă. Oamenii trebuie să ştie că ei contribuie la ceva şi au aceeaşi direcţie. Plecând de la de ce merg la muncă în afară de salariu, se energizează totul în echipă şi pot transmite mai departe şi clienţilor, ei vor simţi starea de bine a angajaţilor“, a spus ea în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.
Din perspectiva sa, cheia stă în construirea unui parcurs coerent pentru fiecare angajat, încă din prima zi în companie.