Eveniment

ZF HR Trends 2025. Gabriela Ciupitu, cofondatoare, Customer Experience România. Este important să dăm angajaţilor mai mult decât un salariu, să simtă că vin cu un scop la locul de muncă

Gabriela Ciupitu, cofondatoare, Customer Experience România: „Onboardingul e important pentru angajaţi pentru că în primele trei luni angajaţii au tendinţa să plece din companie pentru că nu înţeleg ce li se întâmplă, au impresia că nu se integrează şi un program bine pus la punct poate să ajute la reţinerea angajatului.

Gabriela Ciupitu, cofondatoare, Customer Experience România: „Onboardingul e important pentru angajaţi pentru că în primele trei luni angajaţii au tendinţa să plece din companie pentru că nu înţeleg ce li se întâmplă, au impresia că nu se integrează şi un program bine pus la punct poate să ajute la reţinerea angajatului.

Autor: Alexandra Cepăreanu, Ramona Cornea

07.06.2025, 21:46 115

♦ „Oamenii trebuie să ştie că ei contribuie la ceva şi au aceeaşi direcţie. Plecând de la de ce merg la muncă în afară de salariu, se energizează totul în echipă şi pot transmite mai departe şi clienţilor, ei vor simţi starea de bine a angajaţilor.“

Într-o piaţă a muncii în continuă trans­formare, în care generaţiile tinere pun tot mai mult preţ pe sensul muncii şi pe cultura organizaţională, companiile sunt chemate să îşi redefinească relaţia cu angajaţii. Nu mai este suficient să bifezi salarii competitive sau beneficii standard. Angajaţii de azi caută mai mult decât un loc de muncă - vor un mediu în care să simtă că au un rol, că munca lor con­tea­ză şi că direcţia în care se îndreaptă orga­nizaţia este aliniată cu propriile valori, este de părere Gabriela Ciupitu, cofondatoare a companiei Customer Experience România.

„Este importat să dăm angajaţilor mai mult decât un salariu şi să simtă că vin cu un scop la locul de muncă. Oamenii trebuie să ştie că ei contribuie la ceva şi au aceeaşi direcţie. Plecând de la de ce merg la muncă în afară de salariu, se energi­zează totul în echipă şi pot transmite mai departe şi clienţilor, ei vor simţi starea de bine a angajaţilor“, a spus ea în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.

Din perspectiva sa, cheia stă în construi­rea unui parcurs coerent pentru fiecare angajat, încă din prima zi în companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro