Eveniment

ZF la 19 ani: „Vă citesc de la început, nici voi nu cred că mai ştiţi ce aţi scris, dar eu ştiu”

Autor: Cristian Hostiuc

17.11.2017, 00:06 2820

O discuţie întâmplătoare la Gala Campioni în Business mier­curi seară, pe 15 noiem­brie, cu Jean Drugescu, an­treprenor român de peste două decenii, proprietarul com­­paniei MEN Industry Group, furnizor Tier 1 (în pri­ma ligă) pentru Dacia / Renault şi alţi producători auto mondiali:

„Vă citesc de la început - Ziarul Financiar, am o bibliotecă cu voi, am toate ziarele, pot să-ţi spun ce ai scris acum 10 ani, tu şi colegul tău (Sorin Pâslaru), nici voi nu cred că mai ştiţi, dar eu ştiu“.

Ziarul Financiar a împlinit 19 ani, o perioadă de timp în care a văzut, a scris şi a trăit pe propria piele tot ce s-a întâm­plat în România şi în economia românească între noiembrie 1998 şi noiembrie 2017.

Jean Drugescu citeşte ziarul print, ziarul pe hârtie, aşa cum a fost învăţat să citească. Şi este tare mândru de acest lucru, considerând că forma clasică îţi dă o privire şi o perspectivă mult mai bună, despre ce se întâmplă în România şi în lume.

La polul opus este Alex Ciutacu, 21 de ani, student în anul III la Jurnalism, pe care l-am racolat să vină la ZF vânzându-i ideea că va avea şansa celui mai frumos job din această lume, că va avea şansa să cunoască şi să scrie ca jurnalist la ZF despre cei mai importanţi oameni din România la care niciodată nu va avea acces decât dacă ajunge preşedintele sau premierul României.

Deci pentru Alex, ziarul în forma lui clasică este o relicvă. Paginile unui ziar nu-i spun nimic. Pentru el online-ul, şi mai ales Facebook-ul, este viaţa şi universul.

Până să ajungă la ZF, nu cred că a citit vreodată Ziarul Fi­nanciar pe hârtie şi mă în­doiesc că l-a citit pe net, tas­tând www.zf.ro. A intrat în con­tact cu ZF întâmplător prin inter­mediul Facebook-ului cu un share sau like, dat de un prieten.

Aşa cum Jean Drugescu (foto stanga) ţine la Ziarul Financiar pe hârtie – "să nu-mi luaţi ziarul" – aşa ţinem şi noi. Dar între timp trăim şi prin intermediul online-ului, Facebook-ului, Google, unde încercăm să intrăm în contact cu noua generaţie sau să fim în contact permanent cu cei care ne citesc pe desktop sau pe mobil. Pentru ei ZF există pe online.

Am creat din Ziarul Fiananciar cel mai complex produs media din România, interacţionând, vorbind cu voi, cititorii, – peste 2 milioane - prin toate formele: print, reviste, suplimente, cataloage, prin zf.ro, zfcorporate, prin intermediul paginii de Facebook, căutărilor pe Google, prin intermediul emisiunii noastre de business în direct Zf Live, de luni până vineri de la 12.00 la 13.00, şi, nu în ultimul rând, prin intermediul celor aproape 50 de conferinţe pe care le organizăm în fiecare an.

Suntem mândri de ce am realizat şi sper ca şi voi, cititorii noştri, indiferent cine sunteţi şi ce citiţi, să fiţi la fel de mândri, aşa cum este şi Jean Drugescu.

„Vă citesc de la început, nici voi nu cred că mai ştiţi ce aţi scris, dar eu ştiu.”

cristian.hostiuc@zf.ro

ZF la 19 ANI. TOTUL PENTRU BUSINESS.TOTUL ESTE BUSINESS

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO