ZF Live. Cătălin Vasile, ING Bank: Calitatea serviciilor din România a crescut, dar percepţia clienţilor este diferită. „Rapiditatea cu care se răspunde la un apel reprezintă un indicator al îmbunătăţirii calităţii serviciilor.“

16 mai 2018 Autor: Cristina Bellu

Cătălin Vasile, ING Bank: Clienţii noştri au devenit tot mai digitali, fapt pentru care ajung să aibă nevoie de o interacţiune umană atunci când lucrurile devin extrem de complicate pentru ei.

Companiile de pe plan local şi-au îmbunătăţit semnificativ serviciile oferite clienţilor în ultimii ani, însă acest lucru nu se resimte în percepţia generală a populaţiei, a spus Cătălin Vasile, head of advisory channels în cadrul ING Bank. El a fost pre­zent la emisiunea ZF Live realizată în cadrul eve­nimentului Executive Con­ver­sations organizat de compania de consultanţă UP! Your Service şi Ziarul Financiar.

„Rapiditatea cu care se răs­punde la un apel reprezintă un in­di­ca­tor al îmbunătăţirii calităţii ser­vi­ciilor. Astfel, la ING viteza de răs­puns este de 30 de secunde în cazul a apro­­ximativ 80% din apeluri. Pot exista şi situaţii în care timpul de aşteptare este mai mare, dar ele sunt destul de izo­late.“

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.05.2018

 
Cuvinte cheie:
ZF Live
, Catălin Vasile
, ING Bank
, servicii
, banci
, consultanta
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide