Eveniment

ZF Live. Cătălin Vasile, ING Bank: Calitatea serviciilor din România a crescut, dar percepţia clienţilor este diferită. „Rapiditatea cu care se răspunde la un apel reprezintă un indicator al îmbunătăţirii calităţii serviciilor.“

Cătălin Vasile, ING Bank: Clienţii noştri au devenit tot mai digitali, fapt pentru care ajung să aibă nevoie de o interacţiune umană atunci când lucrurile devin extrem de complicate pentru ei.

Cătălin Vasile, ING Bank: Clienţii noştri au devenit tot mai digitali, fapt pentru care ajung să aibă nevoie de o interacţiune umană atunci când lucrurile devin extrem de complicate pentru ei.

Autor: Cristina Bellu

16.05.2018, 00:06 634

Companiile de pe plan local şi-au îmbunătăţit semnificativ serviciile oferite clienţilor în ultimii ani, însă acest lucru nu se resimte în percepţia generală a populaţiei, a spus Cătălin Vasile, head of advisory channels în cadrul ING Bank. El a fost pre­zent la emisiunea ZF Live realizată în cadrul eve­nimentului Executive Con­ver­sations organizat de compania de consultanţă UP! Your Service şi Ziarul Financiar.

„Rapiditatea cu care se răs­punde la un apel reprezintă un in­di­ca­tor al îmbunătăţirii calităţii ser­vi­ciilor. Astfel, la ING viteza de răs­puns este de 30 de secunde în cazul a apro­­ximativ 80% din apeluri. Pot exista şi situaţii în care timpul de aşteptare este mai mare, dar ele sunt destul de izo­late.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO