Eveniment

Ziarul Financiar a fost ales în topul celor mai de încredere branduri din presa românească, din nou, în raportul Digital News Report

Ziarul Financiar a fost ales în topul celor mai de...

Autor: Alex Ciutacu

16.06.2020, 15:23 381

Ziarul Financiar a ajuns din nou în topul celor mai de încredere branduri din presa românească, situându-se pe locul trei, conform Digital News Report 2020, realizat de Reuters Institute şi Universitatea Oxford, cu ajutorul profesoarei Raluca Radu de la Universitatea din Bucureşti.

Astfel, Ziarul Financiar se situează pe locul trei, cu cotă de încredere de 68%, brandul fiind urmat de agenţia de presă Mediafax, cu o cotă de încredere de 66%.

Ziarul Financiar a fost ales în topul celor mai de încredere branduri din presa românească, din nou, în raportul Digital News Report.

Printre ceilalţi indicatori pe care îi analizează raportul se numără încrederea în ştiri la nivelul întregii pieţe, care se situează la doar 38%, în creştere cu 3% faţă de anul trecut.

„Polarizarea şi atacurile asupra jurnaliştilor sunt o parte dintre motivele pentru care există o încredere relativ scăzută în ştiri. Cele mai de încredere branduri încearcă să ofere o imagine echilibrată asupra politicii, în timp ce brandurile mai partizane se situează mai jos la nivel de încredere, la nivelul presei care acoperă scandaluri, celebrităţi şi sport”, notează autorii raportului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO