Până la ora 14:00, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
• Total volume tranzacţionate: 458 mil. RON
• Total tranzacţii: peste 730.000, din care 66% plată cu un click
• Top 3 cele mai mari tranzacţii: 75.049 RON, ora 9:20, 69.733 RON, ora 01:16 şi 54.371 RON, ora 13:17
• Coşul mediu de cumpărături: 635 RON, de aproape 5 ori mai mare decât o zi obişnuită
• Coşul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obişnuită: 976 RON, cu 55% mai mare decât într-o zi obişnuită
• Top categorii de produse achiziţionate: IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii şi jucării.
• Minutul de aur - aprox. 8200 de tranzacţii.
Bucureşti, 8 noiembrie 2024: PayU GPO România prezintă în direct din Media Center-ul dedicat Black Friday informaţiile cheie despre statistici şi trenduri de consum în cea mai importantă zi din an pentru e-commerce-ul românesc.
Până la ora 12:00, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
• Total volume tranzacţionate: 400 mil. RON
• Total tranzacţii: circa 610.000, din care 67% plată cu un click
• Top 3 cele mai mari tranzacţii: 75.049 RON, ora 9:20, 69.733 RON, ora 01:16 şi 43.379 RON, ora 8.53
• Coşul mediu de cumpărături: 655 RON, de aproape 5 ori mai mare decât o zi obişnuită
• Coşul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obişnuită: aprox. 1000 RON, cu 55% mai mare decât într-o zi obişnuită
• Top categorii de produse achiziţionate: IT&C, Home&Deco, Beauty, Articole copii şi jucării.
• Minutul de aur - aprox. 8200 de tranzacţii. Informaţiile zilei vor fi actualizate şi transmise din Media Center-ul PayU GPO România şi la orele 14:00 şi 17:30.
Breaking News ora 9:00
Până la ora 9:00, PayU GPO România raportează din Media Center următoarele statistici:
- Total volume tranzacţionate: 267 mil. RON
- Total tranzacţii: circa 382.000, din care 70% plată cu un click
- Top 3 cele mai mari tranzacţii: 69.733 RON, ora 01:16, 43.479 RON, ora 08:53 şi 41.540 RON, ora 08:15
- Coşul mediu de cumpărături: 699 RON, de aproape 6 ori mai mare decât o zi normală
- Coşul mediu de cumpărături în rate vs. o zi obişnuită: 1.036 RON, cu 60% mai mare decât într-o zi normală
- Top categorii de produse achiziţionate: IT&C, e-tail şi fashion
Informaţiile zilei vor fi actualizate şi transmise din Media Center-ul PayU GPO România şi la orele 12:00, 14:00 şi 17:30.
PayU GPO România organizează şi anul acesta, de Black Friday, un eveniment live, maraton, transmis pe Facebook & Youtube, în care analizează toate trendurile, statisticile şi comportamentul consumatorilor din perspectiva plăţilor, alături de 15 experţi invitaţi, din domenii cheie ale ecosistemului de e-commerce din România:
- 9:20 - Cristian Pelivan, Executive Director ARMO
- 9:40 - Elena Stoica, VP Marketing and Growth SAMEDAY Group
- 10:00 - Bogdan Dumitriu, OOH Director FAN Courier
- 10:30 - Oana Dumitrescu, Industry Head & Retail Lead, Google România
- 11:00 - Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte
- 11:20 - Roxana Turquin, Head of Merchant Sales and Acquirers Visa
- 12:20 - Laura Vizir, Chief Product Officer TBI Bank
- 12:40 - Radu Ionescu, Director Product Management Mastercard
- 13:00 - Silvia Ionescu, Head of E-Commerce Division Banca Transilvania
- 15:00 - Ioana Pârvu, Head of Cards & Payments Solutions BRD
- 15:20 - Bogdan Ioniţă, Business Development Manager Transfond RoPay
- 15:40 - Cosmin Cosma, Preşedintele Asociaţiei Române de Fintech
- 16:20 - Cosmin Dărăban, CEO GoMag
- 16:40 - Raluca Simion, Product & Marketing Manager MerchantPro
- 17:00 - Ciprian Cazacu, CEO Easysales
Evenimentul poate fi urmărit în direct, aici:
PayU GPO România, lider în servicii de plată online, face parte din grupul global PayU GPO care operează în peste 40 de ţări. Cu o expertiză solidă în piaţa locală, compania oferă comercianţilor soluţii complete de plată şi acces integrat la pieţe internaţionale din întreaga lume.
În cei 20 de ani de activitate în România, PayU a contribuit semnificativ la dezvoltarea comerţului electronic prin soluţii inovatoare precum plata cu un singur click, plăţi recurente, rate, rambursări instant, Google Pay, Apple Pay şi credite online de tip Buy Now, Pay Later sau Slice, marketplace şi transferuri instant pe baza tehnologiilor Visa Direct şi MoneySend. Printre clienţii săi strategici se numără eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange şi Vodafone.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels