Pluxee România, lider în industria de soluţii pentru beneficii extrasalariale, se află în centrul unui ecosistem complex de business B2B2C: 35.000 de clienţi, din care 28.000 aparţin sectorului IMM, 2 milioane de beneficiari – angajaţii clienţilor Pluxee, o reţea de 55.000 de parteneri comerciali în care, la fiecare 4 secunde are loc o tranzacţie. Mai mult de jumătate dintre top 50 cele mai mari companii angajatoare din România au ales Pluxee ca partener pentru beneficiile extrasalariale oferite angajaţilor: 27 dintre cele 50 de companii cu cel mai mare număr de angajaţi utilizează produsele Pluxee pentru a creşte implicarea forţei lor de muncă şi satisfacţia acestora faţă de angajator.
„Faptul că mai bine de jumătate dintre top 50 cele mai mari companii angajatoare sunt clienţii noştri, ne demonstrează că suntem un partener de încredere pentru creşterea motivării forţei de muncă pentru companii strategice din România. De altfel, portofoliul nostru diversificat de clienţi acoperă industrii cheie, primele trei industrii pe care le deservim fiind retail, servicii şi producţie, dar menţinem, de asemenea, parteneriate puternice cu companii din construcţii, finanţe, tehnologie, şi transporturi, IT&C, agricultură, sănătate şi finanţe”, afirmă Gabor Olajos.
Conducerea companiei a fost preluată în luna iulie de Gabor Olajos, după trei ani la vârful companiei din Bulgaria în rolul de Chief Operating Officer. Obiectivul principal al mandatului său este de a continua procesul de creştere a companiei cu ajutorul inovaţiei şi transformării digitale, alături de o echipă formată din cei mai buni experţi ai momentului.
Gabor Olajos: „Cu ajutorul tehnologiei, oferim beneficii şi soluţii care răspund în mod real nevoilor angajaţilor. Digitalizarea este astăzi o componentă esenţială a stilului de viaţă modern al angajaţilor iar beneficiile extrasalariale trebuie să rămână relevante şi ţină pasul cu schimbările şi tendinţele”, declară Gabor Olajos.
Gabor Olajos consideră că digitalizarea beneficiilor extrasalariale reprezintă un avantaj major atât pentru companii cât şi pentru angajaţi. Pe de-o parte companiile au la dispoziţie platforme care răspund rapid, precis şi detaliat nevoilor lor iar pe de altă parte, angajaţii pot accesa aceste beneficii de oriunde, 24/24.
Pluxee susţine abordarea inovatoare a companiei prin parteneriate precum cel cu compania britanică de tehnologie The Happiness Index, cel cu platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi, MyBenefits şi cu Telios, care oferă servicii de telemedicină în 30 de specialităţi medicale.
Pentru a amplifica misiunea companiei de a oferi angajaţilor o experienţă sustenabilă şi personalizată cu ajutorul tehnologiei, compania a trecut în urmă cu un an printr-un proces amplu de rebranding. S-a realizat astfel tranziţia la Pluxee, un brand cu o viziune optimistă, construit pe moştenirea Sodexo, un partener de încredere cu 25 de ani de experienţă pe piaţa locală.
La nivel de business, această tranziţie strategică s-a reflectat în extinderea accesului la experienţe digitale personalizate prin aplicaţia Pluxee, cardul virtual şi parteneriate inovatoare, precum The Happiness Index şi platforma de loializare şi beneficii pentru angajaţi, MyBenefits. Aplicaţia Pluxee este utilizată în prezent de 1 milion de angajaţi. Transformarea digitală îi ajută şi pe experţii de resurse umane să economisească până la 80% din timpul necesar pentru procesarea şi comandarea beneficiilor angajaţilor. Acest lucru a fost posibil prin integrarea tehnologiei Charisma HCM şi OpenApi.
”Cred că transformarea digitală la Pluxee nu este doar despre anumite tehnologii pe care le adoptăm, este despre schimbarea culturii organizaţionale, despre cum adoptăm şi stabilim standarde noi. Această transformare vorbeşte despre o anumită schimbare de mentalitate şi despre capacitatea de a îmbrăţişa inovaţia ca mod de lucru, zi de zi, astfel încât să le putem oferi clienţilor şi beneficiarilor produselor noastre o experienţă rapidă şi naturală, pe placul lor, la un click distanţă”, adaugă Gabor Olajos.
Pe lângă componenta tehnologică, transformarea are la bază şi o imagine amplă, bine documentată a pieţei muncii. Factori precum „exodul creierelor”, îmbătrânirea populaţiei, deficitul de forţă de muncă calificată şi condiţiile economice, vor avea un impact asupra piaţei muncii în viitor. Ca lider în industria beneficiilor extrasalariale şi a soluţiilor pentru creşterea implicării şi motivării angajaţilor din România, Pluxee a venit în ultimul an în sprijinul liderilor şi experţilor de resurse umane cu 3 studii de cercetare, o radiografie a realităţii actuale din piaţa muncii.
Pluxee a analizat cum va evolua piaţa muncii în viitor şi care sunt scenariile ce o pot afecta până în 2030 în studiul Workwise, cum integrăm toate cele 4 generaţii active în prezent pe piaţa muncii astfel încât să creăm locuri de muncă incluzive în studiul Workplace4all cât şi care sunt avantajele competitive ale micilor antreprenori români când e vorba de recrutarea talentelor în studiul Talent Insight.
„Schimbarea este inevitabilă iar evenimentele pe care le traversăm ca societate nu se află în controlul nostru, la nivel de individ sau companie. Ce putem face este să ne adaptăm eficient la noile realităţi din piaţa muncii şi să ne asumăm crearea de soluţii şi instrumente care să ne ajute în demersurile noastre. Prin aceste studii, ne propunem să oferim companiilor informaţiile şi perspectivele cu ajutorul cărora să devină mai performante şi să poată oferi locuri de muncă unde oamenii vin cu plăcere şi se simt susţinuţi în dezvoltarea lor”, susţine Gabor Olajos.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels