Femei în business

Proiect ZF/Vodafone Femei în Business. Alina Stoian, managing partner, JustAD: Faptul că femeile din România au accesul mai dificil la poziţii de lidership ţine de mentalitate, dincolo de orice alt tip de discriminare

18.03.2022, 19:09 Autor: Ramona Cornea
Alina Stoian, managing partner al agenţiei de publicitate JustAD şi vicepreşedinte de marketing şi comunicare al asociaţiei Professional Women’s Network (PWN) România, afirmă că faptul că femeile din România au accesul mai dificil la poziţii de lidership ţine de mentalitate, dincolo de orice alt tip de discriminare. 
 
”Nu cred că este o întrebare cu un răspuns un singur răspuns, cred că depinde şi diferă foarte mult în funcţie de businessul şi de domeniul din care sau în care activează doamnele respective pe de o parte. Pe de altă parte, cred că mai ţine şi de mentalitatea cu care noi suntem educaţi. Aici, în spaţiul balcanic, femeile au rolul lor altul decât noi credem şi vrem să le aibă şi atunci ni se setează aceste aşteptări sau lipsa lor, ca să spun aşa. Fără să ne dăm seama, ne este teamă să spargem aceste bariere, tocmai de aia sunt minunate exemplele când apar. Deci cred că ţine de mentalitate, dincolo de orice alt tip de discriminare”, a declarat Alina Stoian în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parte¬neriat cu Vodafone.
 
Alina Stoian este o antreprenoare cu experienţă în marketing, comunicare şi vânzări. În 2005 a fondat JustAd, o agenţie independentă de publicitate şi comunicare din Bucureşti, dar îşi foloseşte expertiza şi în proiecte de voluntariat.
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un extras din interviul acordat de Alina Stoian, managing partner al agenţiei de publicitate JustAD şi vicepreşedinte de marketing şi comunicare al asociaţiei Professional Women’s Network (PWN) România, în emisiunea Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone