Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Anca Al Kebsi, fondatoarea companiei de training şi consultanţă Bright Goals: Dacă aş fi premier, prima decizie pe care aş lua-o ar fi să schimb ceva în mediul educaţional

19.06.2022, 13:00 Autor: Ramona Cornea
Anca al Kebsi, senior trainer, coach şi fondatoarea companiei de training şi consultanţă Bright Goals, afirmă că, dacă ar fi premier, prima decizie pe care ar lua-o ar fi să facă o schimbare în mediul educaţional. 
 
”Aş schimba ceva în mediul educaţional. Noi, ca generaţie, am învăţat abilităţi necesare importante în viaţă abia la viaţa adultă. Mă refer aici la abilităţi de comunicare, mă refer la abilităţi de ascultare, la dezvoltare personală, la educaţie financiară. Am fi putut face lucruri mult mai bune, dacă am fi avut acces încă din copilărie şi din şcoală, deci aş schimba cumva sistemul educaţional în care pot aduce învăţare experienţială şi să pot facilita accesul la aceste abilităţi încă de la o vârstă mult mai mică”, a declarat Anca al Kebsi în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
 
Anca Al Kebsi este absolventă a unei facultăţi de comunicare, iar înainte de a intra în antreprenoriat a lucrat timp de 17 ani în vânzări ca training manager, a construit echipe, a dezvoltat lideri şi a creat programe de dezvoltare pentru performanţă.
 
În prezent, conduce o companie care oferă servicii de coaching şi cursuri pentru persoane fizice şi companii şi are şi o şcoală acreditată de formatori şi specialişti în activitatea de coaching.
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone - Ziarul Financiar, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un fragment din interviul acordat de Anca al Kebsi, senior trainer, coach şi fondatoarea companiei de training şi consultanţă Bright Goals în cadrul emisiunii Femei în Business. Puteţi urmări interviul integral aici
 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone