• Leu / EUR4.9471
  • Leu / GBP5.7699
  • Leu / USD4.6905
Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Carmen Cojan, fondatoare, Ghiduşel: Costul unui atelier este de 45 de lei. Eu recomand părintelui să aibă consecvenţă şi să vină undeva între patru săptămâni şi şase săptămâni

11.05.2022, 10:00 Autor: Ramona Cornea
Carmen Cojan, fondatoarea Ghiduşel, un centru educaţional pentru copii şi bebeluşi cu vârste între zero şi trei ani, afirmă că un atelier organizat de businessul său costă 45 de lei şi recomandă părinţilor să vină cu copiii lor undeva între patru săptămâni şi şase săptămâni. 
 
”Costul unui atelier este de 45 de lei. Eu recomand sau încurajez părintele să aibă consecvenţă şi să vină undeva între patru săptămâni şi şase săptămâni, depinde de disponibilitate. Pot veni o dată pe săptămână, pot veni de două ori pe săptămână, dar cel mai mult va dicta copilul, modul lui de interacţiune cu ceilalţi, care este stadiul lui de dezvoltare şi cât este de dornic în momentul respectiv, dar în acelaşi timp şi de posibilitatea părintelui pentru că şi aici este nevoie de un pic de organizare”, a declarat Carmen Cojan în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
 
Carmen Gojan este specialist în educaţie timpurie, educaţie parentală, puericultură consiliere educaţională şi de familie şi este formator acreditat la Ministerul Educaţiei. De asemenea, este mamă, a absolvit studii în domeniul psihologiei şi al educaţiei şi astăzi organizează ateliere care oferă îndrumare şi suport părinţilor aflaţi la început de drum.
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un fragment din interviul acordat de Carmen Cojan, fondatoarea Ghiduşel, în cadrul emisiunii de business Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.
 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone