Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în business. Mihaela Marin, proprietara Pukka Food: Una dintre cele mai mari provocări ale industriei este să explicăm de ce este o aşa diferenţă mare de preţ în România între produsele convenţionale şi cele ecologice

12.12.2021, 10:00 Autor: Ramona Cornea

Mihaela Marin, proprietara Pukka Food, un brand ce comercializează produse alimentare ecologice şi tradiţionale, afirmă că una dintre cele mai mari provocări ale industriei este să explice clienţilor de ce este o aşa diferenţă mare de preţ în România între produsele convenţionale şi cele ecologice.

”Una dintre cele mai mari provocări este să explicăm clientului de ce este o aşa diferenţă mare de preţ în România între produsele convenţionale şi cele ecologice. Pe de o parte, pe piaţa din România produsele convenţionale sunt foarte ieftine pentru că sunt de o calitate îndoielnică unele dintre ele, spre deosebire de Europa de Vest. Pe de altă parte, o mare componenta a preţului produsului de la raft, al produsului ecologic îl reprezintă transportul. Noi aducem o mare parte produse din Germania şi avem nevoie de un transport dedicat, cu temperatură controlată care să ajungă în România în maximum 24 de ore. Din păcate, transportul reprezintă 20% din preţul produsului de la raft”, a declarat Mihaela Marin în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Mihaela Marin este profesor de matematică la bază şi a intrat în antreprenoriat în 2014, odată cu preluarea unui magazin din Bucureşti care comercializa produse bio. Astăzi, businessul pe care îl conduce are afaceri de 2,5 milioane de lei şi trei angajaţi.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un extras din interviul acordat de Mihaela Marin, proprietara Pukka Food, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.​

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone