Femei în business

Proiect ZF/Vodafone: Femei în Business. Simona Pirtea, managing partner, Enache Pirtea & Associates: Dacă aş fi premierul României, aş implica mai mult mediul de business în tot ceea ce înseamnă decizii politice

27.03.2022, 12:00 Autor: Ramona Cornea
Simona Pirtea, managing partner în cadrul casei de avocatură Enache Pirtea & Associates, afirmă că, dacă ar fi premierul României, ar implica mai mult mediul de business în tot ceea ce înseamnă decizii politice. 
 
”Ceea ce aş face, gândindu-ne la pace şi prosperitate, este să implic mai mult mediul de business în tot ceea ce înseamnă decizii politice. Acest lucru se întâmplă, dar este oarecum limitat, sunt consultări ale mediului de business, dar nu se lucrează în parteneriat. Deci decizia pe care aş lua-o şi ceea ce aş face efectiv ar fi să implic oamenii de business din România, comunităţile de business mult mai mult în a lua deciziile la nivel naţional pentru că pot avea o contribuţie foarte bună şi aduce plusvaloare extraordinară, a declarat Simona Pirtea în ca¬drul emisiunii Femei în Business, rea¬li¬zată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
 
Simona Pirtea are peste 15 ani de expe¬rienţă ca avocat, şi-a fondat pro¬pria casă de avocatură în 2016. Este membră a Asociaţiei pen¬tru Prevenirea si Combaterea Frau¬de¬lor, vice¬pre¬şe¬dinte al Pro¬fe¬ssional Women's Network România, este mem¬bră a Romanian Business Leaders, a absolvit Facultatea de Drept (Uni¬ver¬si¬tatea din Bucureşti) în 2009 şi Facul¬tatea de Ştiinţele Comunicării (Aca¬de¬mia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul“) în 2005. 
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un fragment din interviul acordat de Simona Pirtea, managing partner în cadrul casei de avocatură Enache Pirtea & Associates, în cadrul emisiunii Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.
 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone