• Leu / EUR4.9448
  • Leu / GBP5.7408
  • Leu / USD4.7348
Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Alina Prahoveanu, managing partner, OFIN Consulting: Cea mai mare eroare pe care am făcut-o în business a fost să nu-mi ascult intuiţia

04.04.2022, 10:23 Autor: Ramona Cornea
Alina Prahoveanu, managing partner al companiei de consultanţă OFIN Consulting, afirmă că cea mai mare eroare pe care a făcut-o în business a fost să nu îşi asculte intuiţia.
 
”Cea mai mare eroare a fost să intru într-un parteneriat şi să nu-mi ascult intuiţia. A fost un parteneriat cu mai mulţi consultanţi, a fost un proiect mare, cumva coordonat de mine şi cu toate că am avut instinctul ăsta că nu este bine dacă ne asociem în felul ăsta, am făcut-o. Am făcut un compromis prea mare, necontrolabil şi nu a ieşit bine, A fost un an în care am ieşit chiar pe pierdere, ceea ce a fost destul de dezamăgitor, a fost foarte multă muncă şi puţin profit”, a declarat Alina Prahoveanu în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
 
Alina Prahoveanu este specialist în domeniul financiar, cu experienţă atât în companii de stat, cât şi la multinaţionale sau în antreprenoriat. Pe parcursul carierei a avut roluri de CEO, CFO, antreprenor sau membru de board şi a fost implicată în diverse proiecte de transformare fie că este vorba de ela¬borare de strategii de optimizări de costuri sau de capital de lucru, fie că este vorba de soluţii eficiente de finanţare sau efi¬cien¬tizare organizaţională. De asemenea, Alina Prahoveanu este membră a mai multe organizaţii profesionale.
 
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
 
Acesta este un fragment din interviul acordat de Alina Prahoveanu, managing partner al companiei de consultanţă OFIN Consulting, în cadrul emisiunii Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone