• Leu / EUR4.9472
  • Leu / GBP5.8347
  • Leu / USD4.7020
Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Aliz Kosza, business mentor: O materie care ar trebui să fie obligatorie în orice sistem de învăţământ este comunicarea

05.01.2022, 10:00 Autor: Ramona Cornea

Aliz Kosza, business mentor, este de părere că o materie care ar trebui să fie obligatorie în orice sistem de învăţământ este comunicarea.

„Din punctul meu de vedere, o materie care ar fi obligatorie în orice sistem, mai ales în universităţi, ar fi comunicarea. Oamenii ies cu diverse profesii şi aici pot să fac referire la medici, sunt atât de mulţi medici atât de buni care nu stiu să comunice. Empatia nu se poate învaţă, dar comunicarea se poate învăţa. Comunicarea este absolut necesară în relaţiile interumane, comunicarea corectă şi eficientă. Şi asta ar fi cred că obligatorie peste tot, în orice domeniu, nu contează că este inginer sau altceva. Şi aş introduce noţiuni minime de antreprenoriat şi chiar discutam cu un prieten, am spus că aş face o şcoală unde să primească fiecare înainte de un startup un paşaport de antreprenor cu care să se prezinte la camera de comerţ să îşi facă firmă. Trebuie să ai noţiuni de bază, minime”, a declarat Aliz Kosza în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Aliz Kosza a lucrat în 17 industrii diferite, în care de patru ori a fost CEO. De-a lungul timpului a condus companii de top precum Orkla Foods România, MOL România sau Fabryo Corporation şi a contribuit la modelarea şi inovarea altor companii din industrie variate.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un extras din interviul acordat Aliz Kosza, business mentor, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.​

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone