• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8325
  • Leu / USD4.6725
Femei în business

​​Proiect ZF/Vodafone Femei în Business. Bibiana Stanciulov, fondatoarea Sonimpex Topoloveni: Nu m-am simţit niciodată discriminată în business pentru că sunt femeie

28.01.2022, 18:18 Autor: Ramona Cornea

Bibiana Stanciulov, fondatoarea Sonimpex Topoloveni, producătorul magiunului de prune Topoloveni, afirmă că nu a fost niciodată discriminată în activitatea sa de business pentru că este femeie.

”Atât timp cât am reuşit să fiu şi bărbat, şi femeie în propria familie după ce am rămas văduvă înseamnă că nici în societate nu există această discriminare. Ne raportăm la oamenii normali. Depinde cum te raportezi la cel din faţa ta: dacă te duci de la egal la egal, nu există discriminare de sex. Eu, personal, nu am simţit-o şi am avut relaţii aproape numai cu bărbaţii. Aştept foarte multe tinere să intre în antreprenoriat cu cele mai mici afaceri posibile, afaceri mici, dar care să le ofere independenţă, libertatea. Discriminarea există doar în mentalitatea anumitor persoane care nu sunt în stare să îşi realizeze nişte obiective. Este atât de simplu”, , a declarat  Bibiana Stanciulov în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Bibiana Stanciulov a intrat în antreprenoriat în 1993, după ce i-a fost interzisă o emisiune la Radio România Cultural despre condiţia umană în apartamentele de bloc. Fabrica de magiun pe care o conduce în prezent a cumpărat-o în 2001. Astăzi, magiunul de prune de Topoloveni este cunoscut în toată România şi generează venituri de peste 4,7 mil. lei pe an.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un extras din interviul acordat Bibiana Stanciulov, fondatoarea Sonimpex Topoloveni, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.  

 

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone