Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, unul dintre cei mai mari jucători locali din sectorul de încălţăminte, cu activităţi atât în producţie, cât şi în retail, afirmă că organizaţia sa a reuşit să îşi păstreze toţi angajaţii în criza cauzată de pandemia de COVID-19.
”Vorbim despre un Musette înfiinţat în 1992, am trecut prin câteva crize şi ne-am obişnuit că ele să fie ciclice, însă pandemia a fost cea care ne-a speriat cu adevărat. Crizele doar economice nu ne sperie pentru că ne aşteptam să se întâmple, însa o pandemie a fost cea care ne-a speriat puţin, ne-am dat seama că va fi greu, însă suntem foarte fericiţi că nu ne-am pierdut niciun membru al echipei, că am reuşit şi am trecut împreună prin această criză, că o parte dintre noi am lucrat în toată pandemia şi i-am ajutat pe alţii prin donaţii, prin tot ceea ce am realizat. Am ajutat alte fabrici să producă măşti de protecţie şi le-am exportat, am făcut viziere şi le-am donat tuturor celor care au avut nevoi de ele. O mână de oameni am reuşit să le creăm siguranţa celor care stăteau acasă că Musette nu închide, că este locul în care ei se vor întoarce, iar, cu ajutorul statului care a fost mai mult decât necesar şi binevenit, am reuşit să trecem toţi prin criză şi să ne păstram companiile şi locurile de munca pentru angajaţii noştri”, ”, a declarat Cristina Bâtlan în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
Cristina Bâtlan a devenit antreprenoare la 18 ani când era studentă la Facultatea de Drept. Alături de soţul şi cumnatul ei au construit un business cu pantofi şi genţi în urmă cu aproape trei decenii. Astăzi, ea conduce un business cu afaceri cu aproape 63 milioane de lei în 2020 şi 471 de angajaţi.
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
Acesta este un extras din interviul acordat de Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.
Ramona Cornea
Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, unul dintre cei mai mari jucători locali din sectorul de încălţăminte, cu activităţi atât în producţie, cât şi în retail, afirmă că organizaţia sa a reuşit să îşi păstreze toţi angajaţii în criza cauzată de pandemia de COVID-19.
”Vorbim despre un Musette înfiinţat în 1992, am trecut prin câteva crize şi ne-am obişnuit că ele să fie ciclice, însă pandemia a fost cea care ne-a speriat cu adevărat. Crizele doar economice nu ne sperie pentru că ne aşteptam să se întâmple, însa o pandemie a fost cea care ne-a speriat puţin, ne-am dat seama că va fi greu, însă suntem foarte fericiţi că nu ne-am pierdut niciun membru al echipei, că am reuşit şi am trecut împreună prin această criză, că o parte dintre noi am lucrat în toată pandemia şi i-am ajutat pe alţii prin donaţii, prin tot ceea ce am realizat. Am ajutat alte fabrici să producă măşti de protecţie şi le-am exportat, am făcut viziere şi le-am donat tuturor celor care au avut nevoi de ele. O mână de oameni am reuşit să le creăm siguranţa celor care stăteau acasă că Musette nu închide, că este locul în care ei se vor întoarce, iar, cu ajutorul statului care a fost mai mult decât necesar şi binevenit, am reuşit să trecem toţi prin criză şi să ne păstram companiile şi locurile de munca pentru angajaţii noştri”, ”, a declarat Cristina Bâtlan în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.
Cristina Bâtlan a devenit antreprenoare la 18 ani când era studentă la Facultatea de Drept. Alături de soţul şi cumnatul ei au construit un business cu pantofi şi genţi în urmă cu aproape trei decenii. Astăzi, ea conduce un business cu afaceri cu aproape 63 milioane de lei în 2020 şi 471 de angajaţi.
Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.
Acesta este un extras din interviul acordat de Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE