Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Georgiana Enache, fondatoare a companiei Alma Parchet: Cea mai mare eroare pe care am făcut-o este faptul că am crezut că ştiu totul despre domeniul meu

23.05.2022, 13:12 Autor: Ramona Cornea

Georgiana Enache, fondatoarea companiei Alma Parchet, un retailer de pachet din lemn care acoperă soluţii de consultanţă, montarea şi finisarea pardoselii, afirmă că cea mai mare greşeală pe care a făcut-o în cariera sa a fost să creadă că ştie totul despre domeniul său de activitate.

”Am avut multe erori pentru că m-am aruncat cu capul înainte, nu am ştiut exact la ce să mă aştept. Cea mai mare eroare pe care am făcut-o eu personal este faptul că am crezut că ştiu totul sau că ştiu multe lucruri despre domeniul meu şi m-am oprit din învăţat şi am plătit destul de scump pentru asta. Norocul meu a fost că m-am trezit şi m-am deschis către oportunităţile pe care le-am văzut. Ca în orice domeniu, lucrurile se schimbă aproape zilnic, apar produse noi, apar cu finisaje noi, apar decoruri noi şi atunci trebuie să fiu tot timpul la curent cu aceste schimbări ca să le pot oferi clienţilor mei. Clienţii mei sunt oameni care îşi doresc tot timpul produse noi, tehnologie nouă şi soluţii care să fie în trend cu noul şi cu tot ce înseamnă confort pentru ei”, a declarat Georgiana Enache în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Georgiana Enache a intrat în antreprenoriat în urmă cu mai bine de un deceniu şi este pasionată de un singur tip de produs, parchetul natural. Astăzi conduce o companie care livrează soluţii complete de stil de pardoseli de lux cu afaceri de peste 2 milioane de lei pe an.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone - Ziarul Financiar, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un fragment din interviul acordat de Georgiana Enache, fondatoarea companiei Alma Parchet, în cadrul emisiunii Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.


 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone