Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în business. Mihaela Marin, proprietara Pukka Food: Clienţii noştri sunt în proporţie de 65% femei, persoane educate cu studii superioare , cu venituri peste medie

11.12.2021, 10:00 Autor: Ramona Cornea

Clienţii Pukka Food, un brand ce comercializează produse alimentare ecologice şi tradiţionale,  sunt în proporţie de 65% femei, persoane educate cu studii superioare , cu venituri peste medie, după cum afirmă Mihaela Marin, proprietara brandului.

”Clienţii sunt în proporţie de 65% femei, sunt persoane educate cu studii superioare , cu venituri peste medie şi care aleg un stil de viaţă sănătos. Avem foarte mulţi clienţi femei, iar cu foarte multe dintre ele avem legături strânse de prietenie. De exemplu, avem nevoie de stomatolog mergem la clienta noastră care este medic stomatolog, avem nevoie de avocat mergem la clienta noastră care este avocat. Ne cunoaştem foarte bine şi avem o strânsă legătură de prietenie cu ei”, a declarat Mihaela Marin în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Mihaela Marin este profesor de matematică la bază şi a intrat în antreprenoriat în 2014, odată cu preluarea unui magazin din Bucureşti care comercializa produse bio. Astăzi, businessul pe care îl conduce are afaceri de 2,5 milioane de lei şi trei angajaţi.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, ce oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

 Acesta este un extras din interviul acordat de Mihaela Marin, proprietara Pukka Food, în emisiunea Femei în business. Urmăriţi interviul integral aici.​

 

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone