IMM

Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines, lansează platforma AdWise.ro, unde antreprenorii aflaţi la început de drum vor putea primi consultanţă din partea experţilor din zona de business. „Ne dorim să dăm înapoi ceva mediului de business în care ne-am format şi să sprijinim antreprenoriatul românesc”

Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines, lansează...

Autor: Alexandra Matei

23.09.2021, 16:38 534

♦Unul dintre scopurile principale ale proiectului este ca fiecare antreprenor din România să aibă acces la servicii de consultanţă, mentorat şi programe de dezvoltare. ♦ Platforma AdWise îi ajută pe micii antreprenori să depăşească obstacole precum birocraţia excesivă şi lipsa de coerenţă legislativă a mediului de business din România.

Dragoş Anastasiu, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori români şi fondator al Eurolines, lansează alături de alţi antreprenori şi experţi din mediul de business platforma AdWise.ro, dedicată micilor antreprenori. Aceasta va fi un cluster de consultanţă, servicii suport şi training pentru companii antreprenoriale mici şi mijlocii, după cum spune Anastasiu.

Prin intermediul AdWise.ro, el şi ceilalţi cofondatori îşi propun să ofere sprijin antreprenorilor aflaţi la început de drum şi să le împărtăşească puţin din experienţele lor antreprenoriale.

„AdWise este modul prin care eu vreau să dau înapoi din experienţa şi expertiza mea mediului de business din România. Este pachetul integrat de soluţii venite de la experţii pe care mi-aş fi dorit să îi fi întâlnit acum mulţi ani, când am pornit primul business. Antreprenorii vor găsi la noi soluţii la toate problemele pe care le pot întâmpina în evoluţia afacerii şi susţinere pentru planurile de dezvoltare. Vom funcţiona ca o clinică pentru afaceri – antreprenorul vine la mine, medicul generalist, văd ce probleme are, iar apoi îl trimit către specialişti”, a spus Dragoş Anastasiu, cofondator al platformei AdWise.ro, în cadrul conferinţei de presă a lansării acesteia.

Alături de el, din echipă fac parte şi alţi cofondatori cu experienţă în mediul de business din România şi din străinătate, printre care se numără Tiberius Istocescu şi Mihaela Vintilă, avocaţi de business, Roxana Stan, expert în HR şi comunicare, Dan Berciu, expert financiar, Ionuţ Grigorescu, expert în IT&Marketing şi George Leca, expert în project management.

De asemenea, în cadrul AdWise s-au reunit şi 20 companii de consultanţă şi training din diverse domenii.

Unul dintre scopurile principale ale proiectului este ca fiecare antreprenor din România să aibă acces la servicii de consultanţă, mentorat şi programe de dezvoltare.

Astfel, afirmă Anastasiu, primul pas către acest lucru este înţelegerea nevoilor antreprenorului, fie legate de creşterea afacerii, fie de depăşirea unei perioade dificile, iar în funcţie de aceste aspecte, se va găsi o soluţie şi se va stabili un preţ.

Totodată, în ceea ce priveşte costurile, AdWise se diferenţiază prin faptul că pune accent pe succes şi există posibilitatea de intrare în acţionariat.

„Consultanţa de top este scumpă, iar cei mai mulţi dintre antreprenori nu îşi permit astfel de servicii, sau nu înţeleg că trebuie prioritizate. În funcţie de nevoile antreprenorilor, se pot găsi chiar soluţii prin care aceştia să nu plătească nicio sumă de bani. Astfel, parteneriatul poate să ia forma unei participări în acţionariat sau a unui comision de succes, dacă este vorba de o tranzacţie. Cu alte cuvinte, până se ajunge la rezultate, AdWise poate să investească resursele proprii în antreprenorii în care crede”, a mai spus preşedintele Eurolines şi cofondator al platformei AdWise.ro.

Cei şapte fondatori spun că momentul în care au pornit acest proiect nu este unul întâmplător, întrucât, mai ales în contextul pandemiei de Covid-19, mulţi antreprenori pun sub semnul întrebării dezvoltarea sau supravieţuirea businessurilor lor.

Astfel, platforma AdWise vine în sprijinul lor şi, totodată, îi ajută să depăşească obstacole precum birocraţia excesivă şi lipsa de coerenţă legislativă a mediului de business din România.