IMM

Florin Irimescu, Valeputna: Vrem să exportăm, dar prima poartă către exterior sunt magazinele româneşti

Antreprenori locali

Florin Irimescu, Valeputna: Vrem să exportăm, dar prima poartă către exterior sunt magazinele româneşti

Autor: Georgiana Mihalache

15.10.2018, 00:07 776

Planurile antreprenorului Florin Irimescu, care în urmă cu trei ani a pus pe piaţă brandul Valeputna, sub care produce preparate din carne de peşte, vizează şi intrarea pe pieţe din străinătate, însă el spune că vrea să intre mai întâi în magazinele româneşti înainte de extindere. Florin Irimescu a fost prezent la conferinţa ZF Agricultură organizată săptămâna trecută de ZF.

„Anul acesta o să avem 500.000 euro cifră de afaceri. Ne dorim un mix de canale, să şi exportăm, dar prima poartă către exterior o reprezintă magazinele româneşti. Singura problemă este că suntem un produs de nişă şi nu neapărat reuşim în acele magazine româneşti, dar vor evolua şi vor reprezenta şi pentru noi un canal“, a spus Florin Irimescu.

Quality Natural SRL, firma care operează brandul Valeputna, a încheiat 2017 cu afaceri de 1,4 milioane de lei, iar pentru anul acesta Irimescu aşteaptă o creştere de peste 60%.

După ce a participat la târguri de produse pentru a-şi pro­mova brandul, antreprenorul a decis să se dezvolte prin lo­caţii proprii. Astfel, în primele luni din 2018 a investit peste 60.000 de euro într-un restaurant cu produse pe bază de peşte în Palas Mall din Iaşi şi într-un magazin tip insulă, cu produse din peşte gourmet, în Băneasa Shopping City, iar recent a deschis un punct de lucru în Piaţa Amzei din Capitală.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO