IMM

Oro Toro: Mergem în oraşele de peste 150.000 de locuitori şi ne uităm şi către pieţele externe

Geor­gios Malideros

Geor­gios Malideros

Autor: Cristina Roşca

01.05.2018, 00:07 1470
Lanţul de restaurante Oro Toro a ajuns în mai puţin de patru ani la zece uni­tăţi în principalele oraşe din Ro­mânia şi are de gând să continue expan­siunea atât direct dar şi în fran­ciză. Mai mult, pe lista de pla­nuri se numără extinderea în afara României cu Oro Toro şi lansarea unui con­cept de mâncare grecească. „Oro Toro este un brand românesc care a apărut pe piaţă în 2014, iar până acum ne-am dezvoltat doar în Româ­nia. Avem cerere de extidere interna­ţio­nală şi dorim cât de curând să ieşim în afara ţării“, spune antrepre­norul elen Geor­gios Malideros, cel care deţine lanţul. Oro Toro este un lanţ de restau­ran­te cu servire rapidă (Quick Service Restaurants), cu specific american, de steakhouse. „Am început expansiunea la sfâr­şitul lui 2014 cu primul nostru restaurant în AFI Cotroceni, iar astăzi am ajuns să fim prezenţi în Bucureşti, Timişoara, Braşov şi Constanţa.“ Anul trecut compania a des­chis prima unitate stradală în Piaţa Romană din Bucu­reşti şi încă un restaurant în Con­stanţa în regim de fran­ciză. În cinci ani Georgios Ma­li­deros spune că vrea ca Oro Toro să fie prezent în toate oraşele din România cu peste 150.000 de locui­tori. Mai mult, vrea să concretize­ze inte­re­sul pentru extindere internaţională. „Pentru 2018 avem în plan conti­nua­rea extinderii pe plan local dar şi lan­sarea unui nou concept de restau­rant grecesc în Bucureşti.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO