IMM

Un start-up pe zi. Trei tineri din Iaşi au strâns 40 de chioşcuri sub aceeaşi umbrelă. „Banii noştri rămân în Iaşi. Producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea.“

Un start-up pe zi. Trei tineri din Iaşi au strâns 40 de...

Autor: Florentina Niţu

12.12.2018, 00:07 5770

Proiectul La Băcănie, iniţiat în urmă cu trei ani de către Iustinian Cozma Rusu împreună cu doi prieteni, a reuşit să adune până în prezent 40 de chioşcuri din judeţ, inclusiv din zona rurală, sub un brand comun, iar veniturile lunare se ridică la un milion de euro la nivelul întregii reţele de mici magazine.

„Vrem să adunăm la un loc toate magazinele alimen­ta­re de cartier şi să facem un mic lanţ, care să aibă aceiaşi fur­nizori şi aceleaşi preţuri, ca să poată concura cu super­mar­keturile. Acum avem 40 de magazine partenere sub ace­laşi brand şi 15 furnizori locali. Producem local, con­su­măm local, investim local, dezvoltăm comunitatea noas­tră, mai simplu spus: banii noştri rămân în Iaşi“, po­ves­teşte Iustinian Cozma Rusu, cofondatorul proiectului La Băcănie.

El spune că în cei trei ani a investit circa 10.000 de euro din surse proprii în acest proiect şi îi sfătuieşte pe tinerii antreprenori să acumuleze minimum 10.000 de ore de expertiză în domeniul în care îşi doresc să activeze înainte de a deveni antreprenori.

Iustinian Cozma Rusu spune că magazinele de proximitate sunt foarte importante, iar producătorii locali pot contribui direct la economia ţării.

„Avem în jur 10.000 de clienţi pe zi. Anul 2018 a fost un an bun, aşteptăm o creştere a cifrei de afaceri pe grup de 20%.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO