In the spotlight
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Nico Lontras, Casa Timiş: Planul de dezvoltare se întinde pe 10 ani, urmează încă o cramă, încă un hotel. Vom investi în terenuri de sport, o a doua piscină şi locuri de joacă
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Nico Lontras, Casa Timiş: Planul de dezvoltare se întinde pe 10 ani, urmează încă o cramă, încă un hotel. Vom investi în terenuri de sport, o a doua piscină şi locuri de joacă 13 dec 2024

Planul de dezvoltare al proiectului Casa Timiş, activ în zona premium a ospitalităţii, se întinde pe o perioadă de până la 10 ani, aşadar urmează încă o cramă, urmează încă un hotel, spune Nico Lontras, executive chef, Casa Timiş. Pe termen mai scurt, investiţiile merg către terenuri de sport, locuri de joacă şi încă o piscină.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Florina Dobre, CEO al Bringo: Într-o zi normală avem 4.000-5.000 de comenzi, însă de sărbători numărul lor urcă spre 7.000
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Florina Dobre, CEO al Bringo: Într-o zi normală avem 4.000-5.000 de comenzi, însă de sărbători numărul lor urcă spre 7.000 22 nov 2024

Variaţiile mari de temperatură, dar şi precipitaţiile ajută companiile de livrări care astfel, în perioadele de caniculă, de ploi ori ninsori, înregistrează creşteri de comenzi. Un alt factor care influenţează vânzările sunt sărbătorile.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Toader, SoroLume: Nu e uşor să lucrezi cu producători locali, dar se văd îmbunătăţiri. Când am deschis, trebuia să merg eu cu plasele pe la fermieri, acum lucrăm cu o asociaţie
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Toader, SoroLume: Nu e uşor să lucrezi cu producători locali, dar se văd îmbunătăţiri. Când am deschis, trebuia să merg eu cu plasele pe la fermieri, acum lucrăm cu o asociaţie 25 oct 2024

Restaurantul SoroLume din Capitală primeşte într-o zi normală circa 50 de oaspeţi, iar dintre aceştia 30-40% sunt străini, fie expaţi care locuiesc în România, fie turişti veniţi să viziteze Bucureştiul.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Radu Bălăceanu, LifeBox: Am revenit pe creştere după doi ani foarte dificili, în care am avut pe masă şi insolvenţa, şi închiderea businessului. Am atras recent un nou investitor. Compania găteşte cam o tonă şi jumătate de mâncare pe zi şi livrează circa 1.000 de cutii zilnic
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Radu Bălăceanu, LifeBox: Am revenit pe creştere după doi ani foarte dificili, în care am avut pe masă şi insolvenţa, şi închiderea businessului. Am atras recent un nou investitor. Compania găteşte cam o tonă şi jumătate de mâncare pe zi şi livrează circa 1.000 de cutii zilnic 11 oct 2024

Compania LifeBox a luat naştere în 2017 şi este o iniţiativă care a fost gândită să livreze că­tre clienţi mâncarea necesară pentru întreaga zi, adică „un box“ (o cutie) cu trei mese şi două gustări. Între timp, por­tofoliul s-a mai diversificat cu meniurile office şi custom.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat 27 sep 2024

Piaţa de optică din România s-a consolidat în ultimii ani, astfel că la vârful sectorului există câţiva actori mari, dominanţi, dar e încă departe de a fi consi­derată matură, dat fiind că în continuare sunt mulţi oameni care au nevoie de ochelari de vedere şi nu poartă.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Giurgi, Marmorosch: Turiştii plătesc anual, în Bucureşti, 6 mil. euro ca taxă de oraş. Aceşti bani nu se investesc în promovarea Capitalei şi e păcat, potenţialul e enorm
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Giurgi, Marmorosch: Turiştii plătesc anual, în Bucureşti, 6 mil. euro ca taxă de oraş. Aceşti bani nu se investesc în promovarea Capitalei şi e păcat, potenţialul e enorm 13 sep 2024

Bucureştiul a primit anul trecut undeva la 1,8 milioane de turişti, ceea ce foarte puţin, consideră Mihai Giurgi, head of sales în cadrul hotelului de cinci stele Marmorosch din Bucureşti. Iar din total, străini au fost sub un milion, anormal de puţin pentru o capitală europeană, adaugă el. Un motiv pentru această subdezvoltare îl reprezintă lipsa de promovare.

citește mai mult