In the spotlight
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat 27 sep 2024

Piaţa de optică din România s-a consolidat în ultimii ani, astfel că la vârful sectorului există câţiva actori mari, dominanţi, dar e încă departe de a fi consi­derată matură, dat fiind că în continuare sunt mulţi oameni care au nevoie de ochelari de vedere şi nu poartă.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Giurgi, Marmorosch: Turiştii plătesc anual, în Bucureşti, 6 mil. euro ca taxă de oraş. Aceşti bani nu se investesc în promovarea Capitalei şi e păcat, potenţialul e enorm
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Mihai Giurgi, Marmorosch: Turiştii plătesc anual, în Bucureşti, 6 mil. euro ca taxă de oraş. Aceşti bani nu se investesc în promovarea Capitalei şi e păcat, potenţialul e enorm 13 sep 2024

Bucureştiul a primit anul trecut undeva la 1,8 milioane de turişti, ceea ce foarte puţin, consideră Mihai Giurgi, head of sales în cadrul hotelului de cinci stele Marmorosch din Bucureşti. Iar din total, străini au fost sub un milion, anormal de puţin pentru o capitală europeană, adaugă el. Un motiv pentru această subdezvoltare îl reprezintă lipsa de promovare.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Sabrina Marinescu, Avocadoo: În 2024, este şi Bucureştiul vizat când vine vorba de expansiune, însă mai mult ne uităm în ţară. Este momentul!
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Sabrina Marinescu, Avocadoo: În 2024, este şi Bucureştiul vizat când vine vorba de expansiune, însă mai mult ne uităm în ţară. Este momentul! 12 ian 2024

Sabrina Marinescu, cofondatoarea lan­ţu­lui de restaurante Avocadoo, spune că pri­veşte cu entuziasm şi optimism acest an dat fiind că businessul merge bine, vânzările cres­când cu 10-15% în 2023 versus pre­cedentul. „Mă aş­tept la continuitate când vine vorba de busi­ness şi de 2024“, afirmă antreprenoarea.

citește mai mult
Retrospectiva In The Spotlight, un proiect ZF powered by Mastercard: Anul 2023 a fost unul în care dezvoltarea locală şi dincolo de graniţe a fost prioritatea businessurilor din retail şi ospitalitate
Retrospectiva In The Spotlight, un proiect ZF powered by Mastercard: Anul 2023 a fost unul în care dezvoltarea locală şi dincolo de graniţe a fost prioritatea businessurilor din retail şi ospitalitate 28 dec 2023

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Dumitru-Alexandru Ghiuri, Crama Rasova: Din punct de vedere tehnologic, ca ţară, noi suntem dotaţi excelent. În schimb, nu am învăţat să ne promovăm. Construcţia cramei a fost finalizată în 2015
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Dumitru-Alexandru Ghiuri, Crama Rasova: Din punct de vedere tehnologic, ca ţară, noi suntem dotaţi excelent. În schimb, nu am învăţat să ne promovăm. Construcţia cramei a fost finalizată în 2015 8 dec 2023

Producţia româ­neas­că de vin a atras a­proape integral fondurile europene alocate, fiind un exemplu în acest sens, motiv pentru care piaţa s-a schimbat considerabil în ultimii circa 15 ani, devenind mai aglomerată şi, totodată, mai competitivă.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard.  Ionuţ Ion, Marionnaud România: În timpul anului, 70% dintre clienţi cumpără pentru uz propriu. În perioada Crăciunului, 80% sunt cadouri
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Ionuţ Ion, Marionnaud România: În timpul anului, 70% dintre clienţi cumpără pentru uz propriu. În perioada Crăciunului, 80% sunt cadouri 24 nov 2023

Retailerul de produse de parfu­merie şi cosmetice Marionnaud a intrat pe piaţa locală în 2009, iar de atunci a acoperit cele mai importante oraşe ale ţării cu 28 de magazine.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Rodica Groza, Tucano: Brandul Tucano a fost fondat în urmă cu 12 ani, la Chişinău. Astăzi avem 50 de cafenele în şapte ţări, dintre care 36 sunt în România
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Rodica Groza, Tucano: Brandul Tucano a fost fondat în urmă cu 12 ani, la Chişinău. Astăzi avem 50 de cafenele în şapte ţări, dintre care 36 sunt în România 10 nov 2023

Tucano este o reţea de ca­fenele de specialitate a cărei poveste a început să se scrie la Chişinău acum 12 ani. Astăzi, există 50 de unităţi sub acest brand în şapte ţări, însă România e piaţa principală, cu 36 de cafenele amplasate în marile oraşe.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Laura Hîncu, fondatoarea brandului de modă cu acelaşi nume: Undeva la 70% dintre clienţii noştri sunt recurenţi
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Laura Hîncu, fondatoarea brandului de modă cu acelaşi nume: Undeva la 70% dintre clienţii noştri sunt recurenţi 27 oct 2023

Laura Hîncu, designer vestimentar şi fondatoarea brandului de modă cu acelaşi nume, spune că circa 70% dintre clienţii casei sunt recurenţi. Momentan, brandul este prezent online cu propriul magazin, este activ în social media şi are un showroom offline.

citește mai mult
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Radu Vona, cofondator al Kombinat Sibiu: În timpul verii, putem acomoda undeva la 160-200 de oaspeţi pe zi. Iar jumătate dintre ei sunt turişti străini
In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Radu Vona, cofondator al Kombinat Sibiu: În timpul verii, putem acomoda undeva la 160-200 de oaspeţi pe zi. Iar jumătate dintre ei sunt turişti străini 13 oct 2023

În 2007, Sibiul a fost Capitală Culturală Europeană, program ce a ajutat oraşul să se dezvolte foarte puternic. Tot atunci, au început să se organizeze foarte multe evenimente culturale, astfel că au început să vină şi turiştii străini în localitate. Iar când s-a finalizat partea de autostradă către vest, a fost vizibilă o adevărată efervescenţă pe piaţa sibiană, spune Radu Vona, cofondator al Kombinat, un restaurant din Sibiu.

citește mai mult