Info

Antreprenor sau IMM? Cum îţi poţi rentabiliza operaţiunile financiare cu ajutorul primului fintech de pe piaţa din România

Antreprenor sau IMM? Cum îţi poţi rentabiliza operaţiunile financiare cu ajutorul primului fintech de pe piaţa din România

Autor: Publicitate

23.08.2018, 08:00 1342

Platforma de plăţi internaţionale şi schimb valutar Akcenta, primul fintech intrat pe piaţa din România, a ajuns la tranzacţii de peste 300 de milioane de euro anual pe plan local. Astfel, cea mai mare instituţie de plăţi din Europa Centrală, a ajuns să deservească peste 2.400 clienţi persoane juridice în 3 ani si jumătate de la deschiderea operaţiunilor locale.

“Sunt încântat să vorbesc despre rezultatele Akcenta obţinute pe plan local. Chiar dacă în România compania a intrat abia în 2015, fiind prima platformă online de schimb valuar şi plăţi internaţionale, spre deosebire de ţări precum Polonia, Ungaria, Cehia, Germania, pot declara fara niciun echivoc ca grupul a reuşit să pună la dispoziţia anteprenorilor şi a IMM-urilor din România servicii care în mod tradiţional erau disponibile numai marilor corporaţii”, a spus Claudiu Nicolae Ghebaru, business strategy advisor al companiei. Ghebaru este un consultant de business recunoscut în zona serviciilor financiare, având o experienţă vastă în tranzacţionarea valutară si plăţi internaţionale.

”Creşterea organică extraordinară pe care Akcenta a înregistrat-o de la an la an se bazează pe 3 piloni majori: economiile generate clienţilor noştri, siguranţa tranzacţiilor si gama completă de servicii oferite: schimb valutar, plaţi internaţionale si soluţii financiare avansate de gestionare a riscului valutar”, a completat Ghebaru.

Pentru că digitalizarea începe să-şi facă prezenţa în rândul companiilor din ce în ce mai mult, are loc şi un schimb de paradigmă la momentul actual. Astfel, companiile ce au nevoie de servicii financiare de schimb valutar şi plăţi internaţionale, trec de la modul Reactiv “Trebuie să-mi schimb banii undeva” către modul Proactiv “Cum folosesc la maximum tehnologia şi digitalizarea pentru obţinerea unor avantaje financiare sau operaţionale pentru afacerea mea”, explica el tendinţele din piaţa serviciilor financiare.

Astfel, companiile cu activităţi de import-export care au de plătit furnizori în diverse monede şi companiile ce oferă servicii de outsourcing, ce trebuie să-şi plătească angajaţii şi taxele locale în lei cu decontarea serviciilor lor în diverse alte monede (euro, dolar etc.), pot beneficia cel mai mult de avantajele acestor platforme de fintech, iar Akcenta este lider în acest domeniu. “Beneficiile oferite clienţilor, combinate cu schimbările majore în comportamentul consumatorilor şi dezvoltările tehnologice rapide ne creează o oportunitate incredibilă în a ne creşte baza de clienţi, atât local, cât şi internaţional” a mai declarat Claudiu Ghebaru.

În anul 2017, la nivel consolidat de grup, Akcenta a avut pe piaţa europeană peste 33.000 de companii şi a înregistrat operaţiuni de schimb valutar de peste 4,5 miliarde de euro, estimând pentru 2018 depăşirea pragului de 5 miliarde de euro.

Akcentaeste o companie fondată în 1997, reglementată pe plan internaţional de Banca Centrală a Cehiei, iar pe plan local îşi desfăşoară activitatea sub supravegherea Băncii Naţionale a României.

Articol cu conţinut publicitar

 
 
AFACERI DE LA ZERO