Edu Party le-a oferit copiilor o experienţă reală de business: peste 8 standuri de produse create şi vândute de cei mici, sub ghidaj educativ
Pe 1 iunie 2025, la Moara Corbeanca, peste 50 de copii au participat la un eveniment educativ ce a pus accentul pe dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale şi financiare încă de la cele mai mici vârste. Sub umbrela Edu Party, o iniţiativă Safety Coffee în parteneriat cu Kids in Business şi Academia Titi Aur, copiii nu doar s-au jucat, ci au făcut primii paşi în lumea reală a economiei – învăţând să creeze, să valorifice şi să vândă produse proprii.
Evenimentul a inclus un târg dedicat micilor antreprenori, cu peste opt standuri unde copiii şi-au expus creaţiile: de la produse hand-made şi decoraţiuni, până la deserturi făcute acasă. Experienţa a oferit un cadru real pentru învăţarea conceptelor de bază din educaţia financiară: stabilirea unui preţ, interacţiunea cu clienţii, noţiuni de profit şi cost, dar şi lecţii de prezentare şi promovare.
Într-un peisaj educaţional încă rigid, această iniţiativă vine ca un exemplu concret de învăţare experienţială. Copiii au fost încurajaţi să gândească practic, să colaboreze şi să îşi asume responsabilităţi – abilităţi fundamentale în formarea unor viitori adulţi independenţi şi orientaţi spre soluţii.
Pe lângă componenta antreprenorială, Edu Party a inclus şi ateliere de siguranţă rutieră şi de siguranţă online, activităţi de mişcare, precum şi sesiuni de gaming strategic – totul într-un cadru controlat şi educativ.
Prin astfel de iniţiative, mediul privat – în acest caz, Safety Coffee – îşi arată implicarea în formarea noilor generaţii.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels