Info

Cârlig, Jolidon: Exportul a ajuns la 55% din business şi a depăşit pentru prima dată piaţa internă

Cârlig, Jolidon: Exportul a ajuns la 55% din business...

Autor: Cristina Roşca

29.11.2013, 14:57 4403
ProducÂtorul de lenjerie intimă Jolidon, controlat de antreprenorul român Gabriel Cârlig, a exportat în acest an produsele „made in Cluj“ în peste 50 de pieţe de la nivel mondial, ponderea exporturilor depăşind în 2013 pentru prima dată ponderea pieţei interne în totalul cifrei de afaceri.
 
„Exporturile vor contribui în 2013 cu 55% la totalul cifrei de afaceri a companiei, depăşind astfel pentru prima dată ponderea pieţei locale. Exporturile au crescut în ultimul an, în timp ce piaţa locală a rămas la un nivel similar celui din 2012“, spune Gabriel Cârlig.
 
Ultimele două pieţe adăugate de producătorul clujean în portofoliu sunt India şi Japonia, însă Jolidon îşi vinde produsele, potrivit datelor deţinute anterior de ZF, şi pe alte pieţe din Asia şi pe mai multe pieţe europene. „Pe unele pieţe avem magazine sub brandul Jolidon însă acestea sunt operate de colaboratorii noştri. Noi nu mai avem niciun magazin propriu în afara României. Pe alte pieţe suntem prezenţi doar prin distribuitori.“
 
Jolidon a închis în criză toate magazinele proprii pe care le deţinea în afara ţării, în state precum Polonia, Ungaria şi Franţa, pentru a stabiliza businessul afectat de criza financiară. „Nu avem planuri să ieşim iar pe alte pieţe cu magazine proprii.“
 

Continuarea pe ZFCorporate

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO