Info

(P) Alessandro Design - Un partener de încredere

(P) Alessandro Design - Un partener de încredere

Autor: Publicitate

29.04.2022, 08:00 139

Într-o lume din ce în ce mai digitalizată şi totuşi aflată la început de drum în acest sens, cum este piaţă din România, vânzările online îmbie consumatorii cu aproape orice produs sau serviciu. Mii de magazine online investesc în promovare pe toate canalele specifice, de la platforme de socializare la campanii de publicitate cu ajutorul Google Ads.

În acest păienjeniş, din ce în ce mai ofertant, navighează cumpărătorul virtual, căutând să facă cea mai bună alegere pentru nevoia lui. Iar încrederea pe care o acordă unui magazin online, în momentul în care face o achiziţie, începe să fie din ce în ce mai selectivă. Pentru că, spre deosebire de un magazin clasic, unde poţi vedea şi pipăi marfă, o poţi proba şi dacă îţi place o plăteşti şi pleci cu ea, un shop online îţi pune la dispoziţie doar fotografii, poate şi un scurt videoclip, specificaţiile tehnice ale produsului de interes şi cam atât. Un alt factor care contribuie la neîncrederea în cumpărăturile online îl reprezintă aşa numitele ţepe - multe site-uri care vând iluzii, produsele comandate nemaiajungând la cumpărător.

Alessandro Design, un shop online transparent

În acest context, un shop relativ tânăr, şi-a construit relaţia cu clienţii mizând pe transparenţă şi onestitate - ca principiu fundamental în comerţul online.

Cunoscând o evoluţie accelerată, alessandrodesign.ro a stabilit câteva reguli de bază pentru a trasa şi a respecta un standard de încredere pe care să-şi consolideze relaţia cu toţi vizitatorii şi, evident, cu toţi clienţii săi.

1. Call center dedicat

În acest sens, o primă regulă a fost crearea unui departament de call center.

Marian Holtea, Director www.alessandrodesign.ro: Avem un departament call center performant pentru că am investit în oameni. Am căutat să promovăm în cadrul acestui departament un mod transparent de abordare a tuturor clienţilor, am îmbunătăţit metodologia de lucru, am implementat bonificări în funcţie de performanţă.

Rezultatele nu au întârziat să apară - am câştigat încrederea clienţilor noştri prin promptitudinea cu care răspundem solicitărilor de orice fel, de la cereri de retur produse la informaţii suplimentare referitoare la diverse aspecte tehnice, de montaj, etc.

2. Servicii de curierat profesionale

Nimeni nu ar fi prea fericit în momentul în care lustra cu led pe care a comandat-o online ajunge deteriorată.

Felul în care ajunge marfa la client este deosebit de important. De aceea, am preferat să ne orientăm către un serviciu de curierat foarte calitativ, spune Marian Holtea, Director Alessandrodesign.ro.

3. Serviciul de retur şi reparaţii

Marian Holtea, Alessandro Design:

Când ai de onorat sute de comenzi zilnic, cu vârfuri de sezon ce depăşesc 1000 de comenzi în mai puţin de 24 ore, inevitabil ajungi să te confrunţi cu problema returului de produse. Motivele unui retur sunt diferite, iar noi le tratăm pe fiecare în parte în modul specific ridicat de problema semnalată de client. Întotdeauna urmărim să rezolvăm rapid problemele. Serviciul de returnare a banilor funcţionează perfect şi rapid. Pe de altă parte, remedierea defecţiunilor ce pot surveni la produsele vândute de noi, se face accelerat.

În prezent, alessandrodesign.ro găzduieşte în shopul său peste 5000 de articole diferite, de la soluţii moderne de iluminat la jocuri educative pentru copii, de la tapet 3D la baterii sanitare ori accesorii pentru baie şi bucătărie.

Businessul nostru creşte rapid, dar ceea ce ne interesează cel mai mult este să creştem corect, adică să avem o relaţie deschisă, profesională şi corectă cu clienţii şi vizitatorii shopului nostru - Marian Holtea, Director Alessandrodesign.ro

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO