Info

(P) BRINEL este prima companie din România care obţine Competenţa Advanced Specialization pentru Windows Server and SQL Server Migration to Microsoft Azure

(P) BRINEL este prima companie din România care obţine Competenţa Advanced Specialization pentru Windows Server and SQL Server Migration to Microsoft Azure

Autor: Publicitate

16.09.2021, 09:00 569

BRINEL a obţinut competenţa avansată Windows Server and SQL Server Migration to Microsoft Azure, fiind primul partener din România care reuşeşte să îndeplinească criteriile extrem de stricte Microsoft care definesc această categorie de servicii.

Specializarea, recunoscută la nivel mondial, confirmă cunoştinţele avansate ale specialiştilor BRINEL, expertiza şi succesul dovedit în migrarea către cloud şi în implementarea scenariilor pentru migrarea soluţiilor bazate pe Windows Server şi SQL Server către Microsoft Azure.

La nivel mondial, din peste 400.000 de parteneri care oferă produse şi servicii Microsoft doar 189 de companii deţin această compentenţă.

Portofoliu solid de produse şi servicii

Pandemia de COVID-19 grăbeşte procesul de digitalizare din business, evidenţiind importanţa  modernizării aplicaţiilor  şi avantajele pe care le poate oferi cloud computing-ul.

BRINEL oferă garanţia că echipa sa de specialişti deţine abilităţi profunde, întelegere si experienţa în industrie asfel încât să ajute clienţii să găsească, să testeze şi să adopte aplicaţiile şi serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor afacerii lor.

De altfel, portofoliul BRINEL acoperă toate etapele procesului de transformare digitală: de la soluţii complexe de infrastructură, soluţii de securitate IT, stocare, migrare cloud, până la aplicaţii de business de tip ERP, CRM, instrumente digitale proprii, soluţii de comunicare, servicii IT, acoperind nevoile tehnologice ale clienţilor din orice industrie.

Unul dintre instrumentele proprii, dezvoltat pe platforma Microsoft Azure, este aplicatia ARAM. Azure Remote Access Management (ARAM) se va folosi pentru asistenţa clienţilor de la distanţă într-un mod securizat şi fiabil, pentru a sprijini şi monitoriza de la distanţă soluţii de produse tip „INTEGRATOR” în mediile externe ale clienţilor. Aplicaţia este utilizată cu success de peste 1,5 ani, de clientul BRINEL, un furnizor global în industria medicală care oferă asistenţă pentru mai mult de 500 de spitale din 12 ţări.  Inginerii care oferă suport tehnic se conectează direct la sistemul informatic al spitalului în condiţii de securitate cibernetică maximă. Aplicaţia dezvoltată de BRINEL se adresează companiilor globale care asigură servicii IT in industriile producţie, financiar-bancar şi sănătate, cu nevoi de securitate crescută şi cu cerinţe exigente de compliance şi GDPR.

Nenumărate proiecte, realizate în parteneriat cu Microsoft

BRINEL este partener Microsoft de 25 ani având experienţă în proiecte complexe de infrastructură IT bazate pe tehnologia Microsoft, inclusiv migrare la Microsoft Azure şi Microsoft 365.

Printre proiectele implementate recent se numără cel realizat pentru Endava, furnizor global de servicii şi soluţii pentru afaceri. Pentru a-şi flexibiliza infrastructura şi a-şi eficientiza procesele, compania şi-a transferat instrumentele de lucru, aplicaţiile şi serviciile în Microsoft Teams.

“Una dintre principalele provocări cu care ne-am confruntat a fost faptul că dezvoltatorii noştri folosesc Linux, iar instrumentele de comunicare utilizate de celelalte echipe nu erau compatibile cu acest sistem de operare. S-a creat o ruptură, făcând dificilă comunicarea directă şi colaborarea între departamente”, spune Miron Stratan, Strategic Partnership Consultant la Endava, într-un studiu de caz publicat de Microsoft.

Cu ajutorul BRINEL, Endava a implementat Microsoft Teams pentru a integra si Linux, iar rezultatele întrec orice aşteptări. “Peste 7.100 de oameni lucrează la Endava, iar 98% dintre aceştia folosesc Microsoft Teams zilnic. A devenit instrumentul preferat în fiecare departament,” precizează Stratan, adăugând că “intuitivitatea interfeţei şi rata de adoptare cresc cu fiecare nouă îmbunătăţire, cum ar fi ferestrele separate pentru fiecare chat de grup şi apelul principal sau utilizarea Teams pentru a accesa fişiere partajate prin SharePoint.” Potrivit datelor Microsoft, în primele 90 de zile, utilizatorii interni şi externi de Teams de la Endava au schimbat aproape 550.000 de mesaje pe canale şi peste 705.000 de reacţii. Video studiu de caz Endava

 

BRINEL a adus inovaţia şi în sistemul de învăţământ, prin adoptarea tehnologiilor cloud, pentru eficientizarea serviciilor IT şi crearea unei experienţe unificate pentru studenţi şi angajaţi ai instituţiilor.

Universitatea Babeş-Bolyai (UBB) avea nevoie de o nouă infrastructură digitală pentru studenţi, profesori şi personal. Astfel, a adoptat Microsoft 365 pentru a oferi instrumente digitale unificate, uşor accesibile şi sigure pentru comunicare, colaborare şi stocare. Pentru a realiza un sistem de conectare unic pentru Microsoft 365 şi platformele sale interne, UBB utilizează Microsoft Azure Active Directory. „Aveam nevoie de un sistem digital unificat. Ne-am uitat la ceea ce făceau alte universităţi importante din lume şi am observat că au infrastructură bazată pe cloud. Ne-am dat seama că acesta era viitorul.” explică Adrian Hudrea, Director, Direcţia Tehnologiei Informaţiilor şi Comunicaţiilor (DTIC), UBB.

Tot în domeniul universitar, BRINEL a implementat o soluţie de învăţământ la distanţă, la Universitatea de Medicină şi Farmacie “Iuliu Haţieganu” Cluj-Napoca pentru susţinerea online a cursurilor, Datorită parametrizării în timp record, realizată de BRINEL anul trecut, universitatea a reuşit să se numere printre primele instituţii de învăţământ superior din ţară care şi-au mutat activitatea în mediul online. Soluţia tehnică are la bază platforma de comunicare Microsoft Teams şi managementul identităţilor utilizatorilor prin Azure Active Directory de la Microsoft.

În cifre, soluţia deserveşte peste 8000 de utilizatori (studenţi şi cadre didactice) având facilităţi de videoconferinţă, videoprezentare, prezentare colaborativă pe documente, partajare de documente şi conţinut video, audio şi text. Au fost create în jur de 1000 de echipe de lucru (Team-uri), particularizate pe necesităţile universităţii.

Serii gratuite de workshop-uri

Pentru a ajuta companiile să îşi optimizeze mediul de lucru BRINEL a livrat, de la începutul anului, peste 40 de workshop-uri gratuite, în mai multe serii, pentru sute de angajaţi ai companiilor din România.

Angajaţii reuşesc astfel să aibă mai multă autonomie, ştiu cum să utilizeze caracteristicile Microsoft Modern Workspace Tools şi rezolve singuri probleme simple, fără a fi nevoie să apeleze la echipele de asistenţă. Acest lucru transformă activitatea zilnică, cu un impact direct asupra productivităţii oamenilor. Pe de altă parte, administratorii IT află cum să utilizeze instrumentele de securitate Azure pentru a asigura confidenţialitatea şi disponibilitatea datelor clienţilor, permiţând în acelaşi timp o mai bună vizibilitate asupra sistemelor IT. Unele workshop-uri sunt disponibile aici

Despre BRINEL

De 30 de ani, BRINEL continuă să implementeze soluţii informatice şi sisteme inovative pentru beneficiarii săi. Parteneriatele strategice multivendor cu liderii tehnologici mondiali, precum şi competenţele certificate ale echipelor proprii, conferă încredere în proiectele abordate de BRINEL. Rezultatele obţinute şi experienţa dovedită fac din BRINEL un integrator de top în transformarea digitală a afacerilor.

Compania vine în întâmpinarea clienţilor cu soluţii IT avansate, prin integrarea de aplicaţii şi tehnologie software, hardware, comunicaţii şi prin personalizarea produselor şi serviciilor în funcţie de nevoile fiecăruia.

Păstrându-şi identitatea, BRINEL face parte, din anul 2019, din grupul francez SNEF.

 

 
AFACERI DE LA ZERO