Info

(P) Business-ul se mută în Cloud cu Sales 365, noul trend în vânzări

(P) Business-ul se mută în Cloud cu Sales 365, noul...

Autor: Publicitate

12.06.2017, 07:00 1023

Noile aplicaţii de business în cloud au schimbat, în ultimii ani, nu numai modul în care companiile îşi derulează activitatea, dar şi modul în care interacţionează cu clienţii. Companiile au astăzi acces la o gamă variată de aplicaţii ce le oferă eficienţă şi flexibilitate fără investiţii majore în infrastructură. Soluţiile oferite devin din ce în ce mai specializate, personalizabile, scalabile şi user friendly. Cloud-ul, Internet of Things, aplicaţiile mobile, realitatea virtuală, soluţiile de optimizare a business-ului de tip Software as a Service (SaaS) vor continua să evolueze şi să revoluţioneze.

“În România, ritmul de adaptabilitate la tendinţele internaţionale este încă unul scăzut”, remarcă Alexandru Radu, Business Development Manager al companiei Arggo Consulting. “ Putem însă observa din ce în ce mai multe companii româneşti care au înţeles că doar prin transformarea completă a operaţiunilor în direcţia digitalizării vor rămâne competitive pe termen lung. Primele companii care au reuşit să devină lideri în industriile lor ca urmare a transformării din ultimii ani activează în industriile de retail, distribuţie şi servicii”, notează el. “Fiecare dintre noi poate acum să interacţioneze cu magazinul sau furnizorul de servicii preferat aşa cum îşi doreşte, fie că este vorba de o aplicaţie mobilă, de shopping online sau direct de pe reţelele de socializare, iar întreg parcursul digital este analizat şi optimizat astfel încât să primească doar informaţii relevante. Companiile au posibilitatea să aleagă dintr-o gamă din ce în ce mai mare şi mai specializată de aplicaţii, fie că este vorba de soluţii de productivitate, de aplicaţii mobile sau de soluţii de business intelligence. În acest context, nu este de mirare faptul că 7 din 10 manageri din companiile de top sunt de părere că interacţiunea digitală şi socială este noul imperativ în business.”

Dacă până acum, pentru a beneficia de o soluţie de eficientizare a fluxului de vânzări o companie ar fi fost nevoită să caute surse de finanţare pentru o investiţie importantă în echipamente, licenţe şi servicii de implementare, astăzi aceasta poate beneficia de o soluţie completă, în cloud, în care sunt incluse toate componentele necesare - licenţiere, hostare în cloud, servicii de implementare şi suport începând de la 65 euro de utilizator pe lună cu Sales 365. “Revoluţia adusă de cloud permite tuturor companiilor, fie că sunt companii mari, mici sau mijlocii, să beneficieze de soluţii de calitate, specializate pe particularităţiile business-ului lor, scalabile şi personalizabile. Sales 365 aduce la îndemana oricărei companii posibilitatea de a vinde mai mult, de a putea înţelege şi anticipa nevoile clienţilor şi de a-i transforma în reprezentanţi loiali ai brand-ului ”, precizează managerul Arggo.

Compania Arggo Consulting vine din zona consultanţei şi a soluţiilor de business. “Proiectele cu care suntem obişnuiţi sunt cele în care redefinim şi transformăm procesele de business pentru lideri de industrie, oferindu-le atât instrumentele cât şi cunoştinţele necesare pentru a se putea diferenţia”, a precizat Alexandru Radu. Printre clienţii Arggo Consulting se numără companii ca Dedeman, Blue Air, PayPoint, Pizza Hut, KFC, Aquila, Titan Machinery, Intersport, Băneasa Shopping City sau Lukoil.

“Evoluţia partenerului nostru, Arggo Consulting, a fost accelerată, în ultimul an, cu o serie de proiecte noi de implementare a soluţiei Microsoft Dynamics NAV, atacând verticalele de food retail şi producţie. Totodată, echipa Arggo Consulting şi-a extins competenţele cu soluţiile Microsoft Dynamics AX şi Office 365, punând în acest fel baza proiectelor Dynamics 365. Aceste acţiuni au determinat acordarea titlului de “Best Performance in Microsoft Business Solutions FY 16” în România pentru Arggo Consulting”, a declarat Carmen Ştefan, Partner Sales Lead la Microsoft Romania.

“Obţinerea contractului de Direct Cloud Service Provider pentru Microsoft ne-a ajutat să evoluăm şi să oferim companiilor de orice dimensiune şi din orice industrie acces la soluţii, servicii şi capabilităţi pentru care, până acum, barierele de investiţii sau resurse erau mult prea restrictive, având în sfârşit posibilitatea de a concura de la egal la egal cu liderii de industrie în contextul transformării digitale. Factorii de decizie nu mai trebuie să aştepte până la închiderea lunii sau a trimestrului, până la finalul unei campanii sau epuizarea stocului pentru a analiza datele şi a lua decizii deoarece au acces, oricând şi de oriunde, la informaţii în timp real. Cu ajutorul soluţiilor precum ERP, CRM, Business Inteligence sau BPM, clienţi noştri îşi micşorează riscul de pierderi, cresc productivitatea companiei şi, mai presus de toate, îşi loializează clienţii”, susţine Alexandru Radu.

Microsoft a lansat Dynamics 365 pentru a eficientiza procesele de business end-to-end, unificând experienţa de utilizator şi cea de navigare în fiecare dintre componentele aplicaţiei.  “Disponibilitatea generală a Microsoft Dynamics 365, nativ integrat cu Office 365, Power BI şi întreaga suită de aplicaţii Microsoft reprezintă un reper important”, remarcă Carmen Ştefan. “Un exemplu relevant este soluţia Sales 365 pentru echipele de vânzări, creată de către partenerul nostru Arggo Consulting cu tehnologiile integrate Microsoft”, explică ea, arătând că avantajele principale ale soluţiei Sales 365 sunt creşterea productivităţii echipei de vânzări, accesul şi analiza în timp real a informaţiilor necesare pentru a răspunde instant nevoilor clienţilor şi identificarea perspectivelor cheie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO