• Leu / EUR4.6639
  • Leu / GBP5.2762
  • Leu / USD4.1179
Info

(P) Cabina foto Amelie - sau cum un photobooth proiectat local s-a transformat într-un brand de concepte foto

(P) Cabina foto Amelie - sau cum un photobooth proiectat local s-a transformat într-un brand de concepte foto

Autor: Publicitate

16 ian 2018 463

Amelie a apărut în background-urile evenimentelor bucureştene acum mulţi ani, atunci când abia redescopeream, sub o formă contemporană, faimoasele cabinele foto închise de la începutul anilor ’20. Cu aceeaşi minuţiozitate a booth-urilor clasice a fost construită şi Amelie, de către Alex Melente, deţinătorul brand-ului: în şase luni, manual, de la zero, după un studiu amănunţit al acestui mecanism de amintiri portabile.

Din pasiune, aşa cum se nasc toate lucrurile de lungă durată, am continuat să explorăm această zonă, înrudită cu fotografia, pe care echipa noastră o practică la nivel profesionist. Aşa că, în timp ce învăţam să ne cunoaştem clientul şi să ne dezvoltăm maleabilitatea în funcţie de orice situaţie ar apărea în cadrul unui eveniment, ne-am extins totodată spaţiul de creativitate din ce în ce mai departe. Am început să proiectăm mai multe tipuri de cabine foto, le-am schiţat partea tehnică, designer-ul Hamid Nicola Katrib s-a ocupat în tot acest timp de estetica lor, şi aşa au apărut mai multe cabine închise sau deschise, cabinele LUNA, Instaprinty şi SEMA4, sub marca Amelie, gata să se muleze pe atmosfera tot mai deselor noastre activări. 

 

Cu cât am intrat mai mult în lumea evenimentelor corporate, viziunea noastră a devenit mai amplă şi am ştiut că trebuie să oferim mai mult, tocmai pentru că puteam acest lucru şi creativitatea noastră a căpătat astfel acel environment necesar pentru a se  materializa. Aşa că în ultimul an, am creat două produse unice în România: Cabina Video 360 şi Cabina MultiCam. Prima dintre ele, cu un design futuristic, realizează video-uri 360, de câteva secunde, care pot fi trimise pe mail şi share-uite pe reţelele de socializare. Dacă video gif-uri sau foto gif-uri sună familiar, MultiCam-ul, aşa cum sugerează şi numele, este un dispozitiv care foloseşte 6 aparate foto concomitent, pentru a crea un multi gif, obţinând un efect similar Matrix.

Un serviciu pe care noi îl folosim cu toate resursele, şi în fiecare an descoperim o nouă modalitate de a îl valorifica este greenscreen-ul, faimosul fundal verde folosit in cinematografie. Astfel încât, proiectăm orice imagine în spatele celor care se fotografiaza sau îşi fac gif-uri, sau avem un fundal animat de tip foto gif sau cinemagraph.

În ultimele luni am adus pe piaţa din România un concept în exclusivitate, super fun şi interactiv: Light Painting Booth. Pentru că ne place să despicăm firul în patru, cum s-ar zice, iar domeniul nostru de lucru se construieşte în jurul fotografiei, imaginaţia ne-a dat un cuvânt cheie, pe care să îl transformăm în proiect: lumina.

După intrarea în cabina foto, în întuneric complet, monitorul touchscreen anunţă că urmează să fie făcută o fotografie, care îi surprinde uimiţi, zâmbitori sau făcând tot felul de feţe care mai de care: oamenii încep să plimbe led-urile care luminează în diferite culori şi forme prin întunericul din jur, haotic sau cu tact, sperând să îşi demonstreze talentul de pictori cu lumină. Au la dispoziţie 6 secunde în care îşi personalizează în timp real fotografia, în cadrul celei mai autentice experienţe Amelie.

Cabina foto Amelie este un proiect viu, în continua mişcare, iar noi acceptăm toate provocările pe care ni le oferă clienţii şi apreciem de fiecare data o iniţiativă care iese din normele obişnuite şi ne pune la încercare.

Unul dintre principiile noastre fundamentale, şi cred că este unul vital pentru orice business cu valori, este acela al calităţii, în detrimentul cantităţii. Piaţa în care ne desfăşurăm activitatea este într-o extindere activă în momentul de faţă: fiind printre trendsetterii cabinelor foto în România, având experienţă acumulată de-a lungul anilor, am înţeles necesitatea unei permanente reinventări, tocmai de aceea, în prezent lucrăm sub forma unei agenţii de proiecte foto. Încercăm să comunicăm cât mai deschis cu agenţiile BTL, de PR sau departamentele de marketing, să fim transparenţi, astfel încât să încurajăm dezvoltarea domeniului de photoboothing prin munca noastră, este ceva asumat.  De la un eveniment privat, de cateva persoane, până la activări corporate la nivel naţional, atitudinea şi profesionalismul pe care le punem înaintea clienţilor sunt aceleaşi.

 

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Cele mai citite ştiri
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6639
Diferență: 0,0086
Ieri: 4.6635
Azi: 4.1179
Diferență: -0,2519
Ieri: 4.1283
Azi: 5.2762
Diferență: -0,1722
Ieri: 5.2853
Azi: 4.0856
Diferență: -0,3682
Ieri: 4.1007