Info

(P) Centrul de servicii Bombardier din Cluj-Napoca încurajează explorarea diversităţii oportunităţilor şi facilitează schimburile între departamente sale: HR, Procurement, Finance şi Operations. Un interviu oferit de Country HR Business Partner Bombardier Romania, Mona Moşneag.

Autor: Publicitate

14.11.2018, 09:00 719

Compania Bombardier Transportation Cluj-Napoca, subsidiara locală a gigantul canadian Bombardier, producător mondial de avioane şi trenuri, este un jucător important pe piaţa din România. În prezent, echipa din Cluj-Napoca a ajuns la peste 800 de specialişti dedicaţi, ambiţioşi şi talentaţi care deservesc activitatea globală a celor 60 de unităţi de producţie din 28 de ţări. În 2019, Bombardier Cluj-Napoca va împlini 10 ani de operaţiuni pe piaţa din România.

Country HR Business Partner Bombardier Romania, Mona Moşneag ne-a împărtăşit insight-uri legate de evoluţia companiei şi organizarea târgului Bombardier Internal Career Development Fair.

                                            Country HR Business Partner Bombardier Romania, Mona Moşneag.

Cum ai defini Bombardier pe piaţa din Cluj-Napoca?

Bombardier a evoluat semnificativ din 2009, iar pentru a putea construi mai departe, a deveni mai competitivi şi a atrage noi talente în companie, avem nevoie de echipa noastră de specialişti. Cei mai importanţi sunt oamenii din Bombardier. Se pune accent pe valoarea fiecăruia în parte şi pe contribuţia pe care o are în consolidarea poziţiei de leader mondial în producţia de avioane şi trenuri. Centrul din Cluj-Napoca oferă o diversitate în operaţiuni şi servicii, dezvoltare continuă şi sprijin necondiţionat din partea întregii echipe.

Cum a evoluat fiecare departament din momentul inaugurării în Cluj? Ne poti spune mai multe despre cel de-al 4 lea departament Operation & Engineerig?

Pe parcursul anilor, departamentele s-au dezvoltat în ritm alert, acum funcţionând 4: Departamentul Financiar din 2009, din 2011 cel de Resurse Umane, din 2014 Procurement şi din 2018 Operations & Engineering. The new kid on the block: Operations aduce întreaga echipă mai aproape de producţie, de produsul finit, de clientul final.

Ce este Bombardier Internal Career Development Fair şi cum a pornit această iniţiativă?

Optimizarea comunicării îmbunătăţeşte eficienţa funcţionării globale a organizaţiei. Pornind de la premisa că vorbim de Bombardier, o companie cu peste 800 de specialişti şi 4 departamente mari, organizarea unor evenimente oferă angajaţilor posibilitatea de a interacţiona mai îndeaproape. Aşa că…a apărut Bombardier Internal Career Development Fair, un eveniment dedicat actualilor angajaţi din companie. Aici, ei au avut ocazia să afle toate oportunităţile existente în companie, să descopere poveştile de succes din cadrul fiecărui departament şi mai mult de atât, să experimenteze noi moduri în care îşi pot desfaşura jobul. Echipele din departamente au venit cu iniţiativa de a-şi pregăti singure standurile cu prezentări creative, amuzante şi nu au uitat să le îndulcească ziua cu bunătăţi.

Şi publicul extern înscris a avut şansa să-i cunoască pe profesioniştii din domeniu, să interacţioneze cu oameni care împărtăşesc aceleaşi pasiuni şi să descopere oportunităţile existente.

Bombardier îşi încurajează oamenii să descopere, experimenteze, obţină claritate asupra diversităţii oportunităţilor de carieră din companie şi facilitează schimburile între departamente. Important este ca fiecare angajat să-i placă ceea ce face şi să fie mândru de ceea ce face.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO