Info

(P) Cum construieşti Parteneriate pe Termen Lung în Afaceri şi de ce sunt ele mai Avantajoase

(P) Cum construieşti Parteneriate pe Termen Lung în...

Autor: Publicitate

13.09.2022, 09:00 210

Călătoria plină de provocări în lumea antreprenoriatului se parcurge în timp, cu răbdare şi devotament, şi nu se poate concepe fără oameni de încredere care sunt dornici să construiască alături de tine, pentru ca visul tău să prindă viaţă şi să se transforme într-o afacere de succes. Astfel, unul dintre factorii principali care stau la baza unei afaceri de succes este parteneriatul pe termen lung construit între companie şi furnizori, pe de o parte, dar şi parteneriatul pe termen lung între companie şi clienţi, pe de altă parte, datorită plusului de stabilitate pe care îl aduce întregii afaceri, atât de necesar, mai ales în condiţii economice neprielnice.

Cum construieşti un parteneriat de afaceri pe termen lung?

În primul rând, orice relaţie de afaceri pe termen lung pleacă de la cunoaşterea atentă a viitorului partener comercial. Dacă este vorba de un furnizor nou, trebuie să fii familiarizat cu renumele pe care acest furnizor şi l-a construit în piaţă, răspunzându-ţi la mai multe întrebări: • este vorba de o companie de tradiţie care acţionează cu profesionalism în domeniu de mai mulţi ani? • oferă produse de calitate ridicată la preţuri optime? • care este politica practicată de companie privind serviciile post-vânzare şi garanţie? • furnizorul oferă calitatea de unic distribuitor pe piaţă şi care sunt avantajele oferite în aceste condiţii? Totodată, dacă este vorba de un client nou, trebuie să înţelegi potenţialul de a fideliza acest client: • clientul achiziţionează produsele şi serviciile tale o singură dată sau este un client repetitiv? • clientul are nevoie de susţinere financiară prin termene de plată extinse sau achiziţie în rate? • clientul are potenţial şi dorinţă de creştere şi dezvoltare? • clientul are o reţea proprie de desfacere sau este la început de drum?

Prima întâlnire cu viitorul partener comercial are un rol decisiv în stabilirea dinamicii ulterioare a relaţiei de afaceri între cele două companii. Se stabileşte un raport între cele două părţi implicate prin care se evaluează dacă se poate lucra sau nu cu celălalt partener. În cazul optim, se creează o simbioză din care fiecare parte înţelege cum poate să vină în sprijinul celuilalt partener, punând bazele unei relaţii de afaceri de tipul win-win, benefică pentru toate părţile implicate. În plan social, colaboratorii ajung să empatizeze unii cu ceilalţi, iar în cadrul relaţiei de colaborare strict profesională, între oameni se pot naşte prietenii, idei şi chiar comunităţi de oameni care împărtăşesc aceiaşi viziune.

Care sunt avantajele unui parteneriat de afaceri pe termen lung?

Un parteneriat pe termen lung este reciproc avantajos pentru toate părţile implicate, în condiţiile în care, în esenţă, fiecare companie are atât calitatea de furnizor, cât şi calitatea de client, fiind o verigă importantă într-un lanţ economic care permite capitalului să circule şi companiilor să se dezvolte. Astfel, un parteneriat pe termen lung cu furnizorii asigură continuitate în livrarea stocurilor, livrare preferenţială, preţuri negociate pe termen lung, discount-uri de volum, acces imediat la produse nou dezvoltate şi tehnologii inovative. O relaţie de parteneriat pe termen lung cu clienţii asigură fluxuri continue de capital, circulaţia rapidă a stocurilor, costuri reduse de depozitare şi un potenţial major de creştere direct proporţional cu capacitatea de dezvoltare a propriilor clienţi.

Noi, cei de la GritSablare am înţeles importanţa construirii de parteneriate de afaceri pe termen lung, şi de aceea, ne-am propus încă de la începutul activităţii noastre în domeniul sablării, să creăm relaţii comerciale benefice pentru toate părţile implicate. Clienţii noştri beneficiază de cel mai bun raport preţ-calitate pentru produsele şi serviciile achiziţionate (instalaţii de sablare, cabine de sablare), livrare rapidă fără discontinuitate (deţinem peste 3500 de tone de materiale de sablare în stoc), condiţii contractuale de plată excelente (termene de plată extinse şi plata în rate fără dobândă), discount-uri de volum, discount-uri de până la 100% pentru consumabile, accesorii şi echipamente de protecţie la sablare, şi acces la cele mai noi tehnologii în domeniu. În prezent, compania noastră se concentrează pe menţinerea parteneriatelor aflate deja în desfăşurare, dar şi pe atragerea de parteneriate noi pe termen lung, printr-o implicare continuă, căci, deşi începuturile sunt dintre cele mai frumoase, adevărata provocare este întotdeauna durabilitatea şi forţa de a păstra şi dezvolta în timp. Suntem interesaţi de proiecte de coeziune atât cu clienţii, cât şi cu furnizorii noştri, din care să reiasă o relaţie de succes pentru toate părţile implicate în aceste vremuri nesigure, în care se pare că, numai coeziunea la valorile comune ne mai pot ajuta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO