Info

(P) Cum s-a transformat SmartDreamers dintr-o soluţie automatizată de recruitment marketing locală în una globală

(P) Cum s-a transformat SmartDreamers dintr-o soluţie...

Autor: Publicitate

26.03.2019, 09:00 1017

În toamna anului trecut, SmartDreamers, compania specializată în soluţii software de Recruitment Marketing Automation a obţinut o finanţare de 1,2 milioane euro. Runda de investiţie a fost  condusă de fondul GapMinder Venture Partners, o altă parte din capital aparţinând fondului de investiţii private equity Catalyst România. Acum, SmartDreamers investeşte sume importante în extinderea operaţiunilor la nivel internaţional, dezvoltarea soluţiei software şi creşterea echipei.

Echipa SmartDreamers continuă cu dezvoltarea produsului prin folosirea artificial intelligence, machine learning şi automatizare de ultimă generaţie. Soluţia tech a devenit deja partenerul oamenilor de HR atât în promovarea joburilor vacante, cât şi în construcţia şi consolidarea brandului de angajator, în măsurarea performanţei şi optimizarea tuturor campaniilor derulate.

“Transformarea digitală a procesului de recruitment marketing va urca în topul priorităţilor multor companii globale. Automatizarea joacă un rol decisiv în pieţele care trec printr-un proces accelerat de dezvoltare. SmartDreamers se extinde global tocmai pentru a veni în sprijinul marilor angajatori” declară Mihai Ceuşan, CTO şi co-founder SmartDreamers.

Pentru clienţii globali ai SmartDreamers, investiţiile în dezvoltarea produsului se traduc prin reducerea bugetelor de recrutare şi îmbunătăţirea randamentului investiţiei în procesul de talent acquisition. În alte cifre, soluţia software dezvoltată ajută companiile să atingă un pool de candidaţi de 12 ori mai mare faţă de canalele tradiţionale de recrutare şi optimizează costul per angajare după primele 7 luni de utilizare.  

“Cred că termenul care ne caracterizează cel mai bine în această perioadă este curajul. Am mers către pieţe internaţionale şi avem deja branduri globale care rulează, cu ajutorul soluţiei noastre, campanii de recruitment marketing în zona ca Statele Unite, Singapore, Australia sau UK. Suma obţinută în urma investiţiei este un boost grozav pentru planurile noastre de globalizare pentru 2019. Intrăm cu mult curaj pe pieţe internaţionale, dar în acelaşi timp dezvoltăm un o soluţie de Recruitment Marketing Automation de ultimă generaţie.” spune Adrian Cernat, CEO şi co-founder SmartDreamers. 

Statele Unite ale Americii şi Singapore sunt primele pieţe pe care SmartDreamers este deja prezentă cu oameni responsabili de dezvoltarea business-ului. Cele două zone au fost alese datorită volumul mare de angajări care au loc într-un timp foarte scurt. În acest context, o soluţie integrată de recruitment marketing, inclusiv cu ATS-urile (Applicant Tracking System) folosite de companii reduce timpul mediu de angajare şi reuneşte într-un singur tool toate nevoile oamenilor de recrutare.

“Două dintre aspectele care se leagă direct de misiunea SmartDreamers sunt rata de utilizare a device-urilor mobile şi una dintre cele mai mari rate de adopţie Social Media din lume. Dezvoltarea dinamică din cele două pieţe impune un ritm pe măsură atunci când vine vorba de angajări. SmartDreamers are o oportunitate enormă de a sprijini aceste companii să ajungă la candidaţii pasivi” spune Alpar Major, Chief Revenue Officer şi co-founder SmartDreamers.

Extinderea operaţiunilor va continua şi în Europa, startup-ul având poziţii deschise atât în România (Bucureşti şi Tîrgu-Mureş), cât şi în oraşe europene ca Paris, Munich sau Londra.

Despre SmartDreamers

SmartDreamers oferă soluţia de Recruitment Marketing Automation utilizată de către companii globale sau în creştere accelerată. Lansată în 2014, SmartDreamers are în prezent operaţiuni în Europa, Statele Unite şi Singapore, fiind utilizată de către companii precum UiPath, Genpact, Eaton, Vodafone şi alţi jucători globali.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO