Info

(P) Cum să îmbunătăţeşti experienţa clienţilor folosind cea mai recentă tehnologie AWS, inclusiv soluţii bazate pe AI

(P) Cum să îmbunătăţeşti experienţa clienţilor...

Autor: Publicitate

19.12.2022, 08:00 121

Una dintre cele mai importante provocări pentru organizaţiile de astăzi este ritmul cu care se schimbă aşteptărilor clienţilor. Clientul de astăzi se bazează tot mai mult pe canalele digitale şi este din ce în ce mai exigent în ceea ce priveşte modul în care interacţionează cu companiile. Soluţiile oferite de Accenture şi AWS pregătesc orice afacere pentru a răspunde cerinţelor tot mai sofisticate ale clienţilor astfel încât să ducă experienţa clienţilor la următorul nivel.

Experienţa clienţilor este ştiinţa de a organiza marketingul, vânzările şi serviciile pentru a dobândi, converti, fideliza şi păstra clienţii în mod inteligent şi eficient din punct de vedere al costurilor. Axarea pe experienţa clienţilor a fost o strategie câştigătoare pentru dezvoltare în era digitală. Inteligenţa artificială (AI) se conturează ca unul dintre cele mai valoroase instrumente pentru deservirea clienţilor, 75% dintre organizaţiile de servicii pentru clienţi plănuind să investească în AI sau în automatizarea proceselor. Cele mai avansate companii înţeleg că, în timp ce cloud-ul pune la dispoziţie o putere de calcul de nivel superior şi acces la noi tipuri de date în cantitatea şi calitatea potrivite, AI este puntea de legătură pentru a transforma aceste date în valoare de afaceri.

Reunite sub denumirea de Accenture AWS Business Group (AABG), Accenture şi AWS oferă companiilor posibilitatea de a valorifica pe deplin cele mai noi funcţionalităţi ale inteligenţei artificiale pentru a crea experienţe axate pe nevoile clienţilor lor.

În domeniul afacerilor, cloud-ul este facilitatorul, datele sunt motorul, iar inteligenţa artificială este diferenţiatorul. AABG le reuneşte pentru a ajuta companiile să ia decizii mai inteligente şi mai rapide, care ajută la schimbarea organizaţiilor şi permit creşterea - la scară largă.  Echipa globală de experţi AABG asigură competenţele interfuncţionale atât pentru a obţine rezultate de afaceri, cât şi pentru a uşura transformarea culturală - permiţând personalului să utilizeze datele şi AI în mod responsabil.

Puterea Amazon Connect şi ACE+

Platforma Accenture AWS Connected Customer Experience şi Applied Customer Experience (ACE+) le permite clienţilor să dezvolte relaţii mai bune, mai puternice şi mai profitabile cu clienţii lor. Utilizând capacităţi de automatizare AI inovatoare, AABG ajută companiile să îndeplinească şi să depăşească aşteptările clienţilor moderni prin crearea de experienţe personalizate şi omnichannel într-o fracţiune de timp faţă de o implementare tradiţională.

Companiile care decid să utilizeze aceste soluţii obţin:

  • Creşterea veniturilor cu 2% până la 15% prin creşterea conversiei vânzărilor, creşterea oportunităţilor de vânzări suplimentare şi reducerea duratei ciclului de vânzări.
  • Economii de 10% până la 40% din costurile operaţionale ale serviciilor, prin redirecţionarea mai rapidă a apelurilor şi transferul operaţiunilor către canale mai puţin costisitoare pentru clienţi, precum şi prin creşterea productivităţii şi performanţei agenţilor.
  • Experienţă îmbunătăţită şi scoruri net promotor de 2x până la 3x mai mari, datorită experienţelor mai bune şi a unor conexiuni omnichannel fără întreruperi.

Până în prezent, Accenture şi AWS au creat împreună aproape 40 de soluţii pentru 16 industrii, cu relevanţă dovedită pentru cazuri de utilizare, cu scopul de a impulsiona valoarea clienţilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO