Info

(P) EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român

(P) EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de...
13.03.2023, 14:00 54

Unul din cei mai experimentaţi Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan - îşi împărtaşeşte experienţa, principiile şi metodele in Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român şi una din puţinele cărţi din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului şi arată cum funcţionează publicitatea din perspectiva clientului.

Termenul propus - Phronesis - vine din limba greacă şi semnifică înţelepciune practică, sau sagacitate.

Corneliu Vîlsan menţionează : “Marketerii vor beneficia de studiile de caz şi de principiile prezentate in carte, bazate pe experienţa mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât şi B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaţilor în domeniul marketingului strategic şi al eficienţei marketingului, pentru a creste eficienta  companiilor şi a ridica nivelul de cunoaştere al organizatiilor. in general.”

Cartea a fost publicată iniţial în SUA, în 2020, în limba engleză.

Corneliu Vilsan  este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experienţă în companii multinaţionale -  Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).

“Am scris această carte ca pe o contribuţie care să ajute la inţelegerea dificultăţilor cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizaţie şi problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz şi principiile prezentate în carte, bazate pe experienţa de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar şi servicii şi produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaţilor în domeniul marketingului strategic şi al eficienţei marketing-ului, pentru a creşte eficienţa  companiilor şi a ridica nivelul de cunoaştere al organizatiilor, în general.”

Informaţii tehnice

Titlu                             Phronesis Marketing

Subtitlu:                      Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile în viaţa reală , aplicabile  de la brandurile internaţionale la mărcile craft

Traducere din limba engleză: Bogdan Olteanu şi Corneliu Vîlsan

Nr de pagini:               230

Format:                       15 x 23 cm

ISBN:                           978-606-95576-1-7

Preţ lansare:               50 lei

Promovare.                Radio Guerrilla, Ziarul financiar, IQ Ads

Recenzii

 Multe voci declară: „Big idea este moartă. Poziţionarea este moartă. Brandurile sunt moarte.” Corneliu Vâlsan, prin modelul structurat şi prin exemplele practice din PHRONESIS MARKETING, te ajută să dovedeşti contrariul.

Ştefan Iordache

COO Publicis Groupe Romania

 

„Sunt absolut încântat de cât de bună – şi necesară – este această carte. Corneliu este un David Ogilvy al perspectivei clientului!”

Rory Sutherland, vicepreşedinte al Ogilvy UK, autor al cărţii

Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense

 

Cartea va fi lansată în 16 martie 2023 ora 18.00 la Seneca Anticafe, în Bucureşti (Str. Ion Mincu Nr.1) şi este disponibilă în pre-comandă pe edituracuantic.ro.

Cititorii vor găsi cartea din luna martie în reţeaua Cărtureşti, emag.ro, librex.ro, elefant.ro, libris.ro, cartepedia.ro, librarie.net, Librăria Mihai Eminescu Bucureşti, reţeaua Centrului de Librării Bucureşti, Librarium, Librăria Bookstory Cluj, Seneca Anticafe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO