Info

(P) FRANCIZA LEGACY MED, O OPORTUNITATE INTR-UN DOMENIU IN CONTINUA CRESTERE

Autor: Publicitate

21.03.2023, 14:31 246

O clinica medicala din Bucuresti vizeaza extinderea prin sistem de francizare. Simona Chitac, fondatorul si proprietara Legacy Med ne explica ce argumente au determinat-o sa ia aceasta decizie: Sunt doua argumente majore care ne-au indicat ca cea mai buna solutie in contextul actual este francizarea unei afaceri in medicina estetica: in primul rand, domeniul este intr-o crestere continua si sustinuta, si nu numai la nivel national, ci mondial. Oamenii isi doresc si cauta un ideal de frumusete cu orice pret, dar mai presus de aceasta este dorinta de a fi cat mai mult tanar. ²Forever young² este acum din ce in ce mai tangibil prin inovatiile din medicina estetica si regenerativa. Rapiditatea cu care putem obtine promisiunea tangibilitatii idealurilor estetice este un atu major. Leacurile si cremele de altadata sunt din ce in ce mai des inlocuite de solutii rapide promovate de medicina minim-invaziva. Populatia devine educata, prejudecatile se diminueaza si din ce in ce mai multe persoane doresc solutii imediate tuturor problemelor lor.

Conceptele Forever Young si Zoom Effect, creatoare de profit

Conform statisticilor, desi 2021 si 2022 au urmat unei perioade in care multe cabinete medicale s-au inchis temporar sau si-au redus activitatea in pandemie, s-a constatat ca, de fapt, multe persoane au folosit repaosul de activitate pentru a-si efectua proceduri chirurgicale complexe ce necesitau perioada lunga de recuperare. Mai mult decat atat, procedurile chirurgicale au cunoscut o crestere cu 54%, iar cele nechirurgicale cu 44%. Procedurile de corp au crescut cu 63% fata de ultimul an, aici avand avand ca top de lista liposuctiile si abdominoplastiile. De asemenea, ceea ce in psihologie a fost numit efectul de zoom, specific ultimilor ani, declansat de tehnologiile de ultima generatie, au dus la o crestere a procedurilor faciale cu 55%. * (conform Aesthetic Plastic Surgery National Databank STATISTICS) Domeniul medicinei estetice este evident unul profitabil si in continua expansiune.

Legea proximitatii favorizeaza francizarea

Al doilea motiv pentru care francizarea este o solutie optima de dezvoltare a afacerii in mod rapid este transformarea profilului pacientilor. Lumea este din ce in ce mai ocupata, marile aglomerari urbane au modificat si comportamentul de consum al populatiei. Toata sfera de actiune se restrange intr-un cerc limitat, in apropierea casei sau a serviciului. Dialogul cu pacientele noastre m-au ajutat mult in luarea acestei decizii. Nu putem fi peste tot unde lumea ne solicita serviciile, dar putem oferi calitatea si standardul serviciilor si produselor Legacy Med cat mai aproape de consumator, prin francizare. Optiunea de a deschide foarte multe cabinete Legacy Med in cartierele din Bucuresti sau in orasele din tara necesita resurse multiple si alocarea lor putea afecta calitatea serviciilor in centrele in care deja existam si functionam. In aceste conditii, multiplicarea prin francizare a devenit cea mai viabila solutie. Astfel, pacientul care s-a orientat si isi doreste serviciile cat mai aproape de casa, le poate avea acum fara a strabate orasul sau tara pana la noi, a explicat Simona Chitac.

Francizorul pune la bataie un numar limitat de francize, cu delimitare geografica

Exista totusi si o limitare geografica a francizarii Legacy Med. Francizorul nu doreste sa puna la dispozitie decat un numar limitat de francize, determinat de aspecte de accesibilitate si unicitate: In Bucuresti vor exista doar 5 francize, cate una pentru fiecare sector. Am exclus sectorul in care se afla sediul nostru central. De asemenea, in tara, vom vinde cate o franciza, maxim doua, pentru fiecare oras, in functie de suprafata geografica a acestuia.

Cat priveste aspectul financiar al francizarii, acesta este unul competitiv. Taxa de intrare in franciza costa 5000 de eur. Franciza Legacy Med presupune un pachet de francizare ce porneste de la 15.000 eur / cabinet. Aceasta suma include pachetul de amenajare, pachetul de marketing, pachetul de know-how (cel mai important) si un software personalizat. Francizatul primeste o afacere la cheie si prin replicarea afacerii mama se pastreaza toate caracteristicile particulare pornind de la concept, functionalitate, produse si servicii, pana la uniforme, mobilier, alte detalii care se indentifica cu brandul Legacy Med.

Prin francizare, managementul afacerii devine usor de implementat si mentinut. Cabinetele medicale francizate au la dispozitie reteta completa de afacere, totul fiind gandit ca un mecanism coerent, usor de manageriat. La orice disfunctie exista un mecanism de alerta si un plan de management de criza corespunzator. Totul se desfasoara cu precizie si rapiditate, francizorul dispunand de un sistem modular de implementare, astfel incat totul sa devina functional si rentabil in cel mai scurt timp. Instregul sistem al clinicii Legacy Med este construit dupa modele de lucru testate, adapate si imbunatatite. Conectarea la un mediu perfomant dintr-o retea internationala de clinici de medicina estetica a facut posibila updatarea continua si cresterea performantei.

 

Detalii si informatii:

https://legacy-med.ro/ro/franciza/

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO