Info

P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spaţiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare

Advertorial

P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spaţiu...

Autor: Publicitate

29.05.2024, 07:00 249

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un loc „ca acasă”. Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experienţă în crearea şi amenajarea spaţiilor educaţionale pentru copii, spaţiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor şi inspiraţional, care să-i ajute în procesul de învăţare.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Şcolii Gimnaziale “Nicolae Iorga” Ploieşti, primul an de şcoală va începe cu o surpriză. O sală de clasă în care aceştia vor învăţa este complet renovată şi redecorată - de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier şi elemente decorative. Spaţiul este definit de o atmosferă creativă şi prietenoasă, în care cei mici se pot simţi ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spaţiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase şi colorate se împletesc cu condiţiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătăţesc sănătatea şi igiena de acasă, ci şi prin sprijinirea comunităţilor locale în care îşi desfăşoară activitatea. P&G investeşte în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu. Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reuşit cu succes să transforme fiecare spaţiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte şi să îşi atingă potenţialul maxim. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

 

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24