Info

P&G transformă o nouă sală de clasă pentru elevii clasei pregătitoare

ADVERTORIAL

P&G transformă o nouă sală de clasă  pentru elevii...

Autor: Publicitate

12.09.2024, 11:52 159

Bucureşti, 12 septembrie 2024 - P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un spaţiu dedicat elevilor clasei pregătitoare. Cu ajutorul unui arhitect cu o vastă experienţă în crearea şi amenajarea spaţiilor educaţionale pentru copii, sala de clasă a fost reamenajată pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor, care să-i ajute în procesul de învăţare.

Elevii clasei pregătitoare din cadrul Şcolii „Cănuţă Ionescu” din Urlaţi, judeţul Prahova, au avut parte de o surpriză la începerea primului lor an de şcoală. O sală de clasă în care aceştia vor învăţa este complet renovată – de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier şi elemente decorative. La baza proiectului stă un concept prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spaţiu în care elementele prietenoase se împletesc cu condiţiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

Fie că sprijinim educaţia în materie de igienă, sau asigurăm o necesitate simplă, cum ar fi apa sau produse de strictă necesitate pentru familiile aflate în nevoie, scopul nostru este să îmbunătăţim sănătatea şi bunăstarea fiecărei comunităţi la care ajungem cu programele noastre. Programul „O Sală de Clasă ca Acasă” a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reuşit cu succes să transforme fiecare spaţiu într-o lume dedicată copiilor, care să îi ajute să se dezvolte şi să îşi atingă potenţialul maxim. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri